loading...
استخدام شرکت های هواپیمایی
هادی بازدید : 777 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

این چهره های معروف ، شبکه اجتماعی را با اتاق خواب اشتباه گرفتند! + تصاویر

واقعا چه دلیلی دارد که فلان خانم بازیگر یا هر کدام از این چهره های معروف با داشتن هزاران دنبال‌کننده در شبکه های اجتماعی ناخن دست و پایش را لاک بزند و عکس آنرا در این محیط عمومی منتشر کند؟ و یا چرا بهمان هنرمند و نویسنده‌ی طنز، عکس شلوارک‌هایش در سفر برزیل را باید انتشار دهد؟

قضیه وقتی چندش‌آورتر می‌شود که سری به کامنت‌ها و نظرات ذیل این مطالب و عکس‌ها می‌اندازی. از به‌به و چه‌چه یک عده گرفته که نشان از تأثیرگرفتن آنها از این به ظاهر هنرمندان و ورزشکاران دارد تا حرف‌های رکیکی که عده‌ای دیگر می‌نویسند و بیشتر جنبه‌ی غیراخلاقی دارد.

البته بعضی کاربران دلسوز هم پیدا می‌شوند که نسبت به گذاشتن این مطالب و عکس‌ها در فضای مجازی به آنها هشدار می‌دهند، اما متأسفانه هیچ واکنشی از سوی صاحبان این مطالب نمی‌بینی و بعضا شاهد عصبانیت‌شان نیز هستیم.

این چهره های معروف ، شبکه اجتماعی را با اتاق خواب اشتباه گرفتند! + تصاویر

کلا از دو حالت خارج نیست. یا ایشان واقف به اقتضائات و مختصات فضای شبکه‌های اجتماعی نیستند یا هستند و با علم به این مسائل، چنین عکس‌هایی را از خود منتشر می‌کنند. اگر ایشان در حالت اول باشند که بهتر است مسئولین فرهنگی کشور یک دوره‌ی آموزشی و توجیهی برای آنها بگذارند و اشتباهات‌شان را به ایشان خاطر نشان کنند. اما اگر حالت دوم وجود دارد که …

مشکل اصلی اینجاست که این هنرمندان و ورزشکاران خواسته یا ناخواسته الگوی جوانان ما هستند و انتشار این مطالب از سوی آنها می‌تواند روی شخصیت آنها تأثیر بگذارد که از شواهد پیداست، گذاشته است.

در هر صورت امیدواریم مسئولین فرهنگی کشور کمی هم برای این مسائل وقت بگذارند و هشدارهای لازم را به این چهره های معروف بدهند تا شاهد این نباشیم که با تخریب فضای مجازی از سوی دشمنان ایران و اسلام، آنهایی که خودی محسوب می‌شوند هم به جمع تخریب‌گران بپیوندند.

این چهره های معروف ، شبکه اجتماعی را با اتاق خواب اشتباه گرفتند! + تصاویر
این چهره های معروف ، شبکه اجتماعی را با اتاق خواب اشتباه گرفتند! + تصاویر
این چهره های معروف ، شبکه اجتماعی را با اتاق خواب اشتباه گرفتند! + تصاویر

 

هادی بازدید : 473 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

آزاده نامداری مجری جنجالی صدا و سیما، که پس از جدایی پر سروصدایش از فرزاد حسنی، مدام با مصاحبه های جنجالی و گفتگوهای حاشیه ای، خودش را تخلیه میکرد، سرانجام طاقت نیاورد و از یک حادثه ی تلخ در زندگی مشترکش با حسنی، پرده برداری کرد…

 

آزاده نامداری در اینستاگرامش نوشت: سلام،،علیرغم این گلهای قشنگ میخوام حرفهای تلخی بزنم.حرفهایی که میدونم خودم وخانوادمو بیش ازهرکسی رنج میده.اما افسوس که من ابدا اهل لاپوشونی نیستم..حیلی اینروزا تحت فشارم، واذیت شدم.دلگیر نشید حتی ازکامنتای گاه به گاه شما،من ادعای شجاعت نمیکنم اما دیگه صبرم سراومده،بعد انتشار بی موقع عکسهای بیهوده که مربوط به دوسال پیش بود،یا شنیدن حرفهای نامربوط درباره خودم اززبان کسی که خودش بهتر از هرکسی میدونه چقدددر دروغ میگه وبرای رسیدن به هدفش حاضره هرحرفی بزنه حتی تهمت،بی آبرویی،،وسناریوهایی بنویسه که فقط خداو من وخودش میدونیم و چقددر کثیف ودروغه… پست بعدی من حال خودمو بهم میزنه،یکی دوبار بیشتر نگاش نکردم. اما من این عکسو منتشر میکنم تا هرکی دلش میخواد قضاوت کنه که آیا من که عاشق زندگی،بچه،آینده،بودم وپراز شوق زندگی،،میتونستم ادامه بدم؟

عکس جنجالی کتک خوردن آزاده نامداری از فرزاد حسنی

متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم..اما دیگه باید،،،بایدد…این عکس مستنده. و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودمو و حالمو رویت کردن… امروز به لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،،و هزار اتفاق تلخ دیگه…من الان سرپام، خوبم. زندگی میکنم، درس میدم،، کار میکنم و دوباره زنده شدم.. متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو مسپره دست کسی که به نزدیکترین کسش رحم نکرد،، به تایید دوستانش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود،، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم.. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی میگم که از ایشون بت ساختن، بتی که به هییییچ مسلکی پابند نیس، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی،، میدونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت میکنم بخدا..و خوشحالم که دیگه نمیبینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم…والسلام

عکس جنجالی کتک خوردن آزاده نامداری از فرزاد حسنی

در چند روز گذشته، آزاده نامداری بارها در اینستاگرامش از برنامه “خانومی که شما باشی” سخن گفته بود که قرار بود در عیدنوروز پخش شود و سپس در یادداشت دیگری از عدم پخش این برنامه سخن گفت. او ابتدا خبر از عدم پخش برنامه نوروزی‌اش داد و نسبت به دلیل عدم پخش آن اظهار بی اطلاعی کرد و البته این اتفاق را به کسانی‌که بابت آن خوشحال شده‌اند تبریک گفت.

عکس جنجالی کتک خوردن آزاده نامداری از فرزاد حسنی

دعوای آزاده نامداری و فرزاد حسنی

هادی بازدید : 1696 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

به تازگی تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که شاید برای سوپر استار سینمای ایران گران تمام شود.

 

ظاهرا محمدرضا گلزار در یکی از سفرهایش به دوبی، با خانمی سوئدی الاصل بنام امیلی لندرسون دیدار داشته است؛ از تصاویر منتشر شده در صفحه اجتماعی امیلی، مشخص است که رابطه ی صمیمانه ای نیز با گلزار دارد.

این طور که بنظر میرسد امیلی لندرسون، مدیر فروش شرکتی با نام باروک در دوبی است و از این طریق با محمدرضا گلزار نیز آشنا شده است.

عکس های جنجالی محمدرضا گلزار و امیلی لندرسون

رابطه ی صمیمانه ی امیلی و محمدرضا گلزار

عکس های جنجالی محمدرضا گلزار و امیلی لندرسون

محمدرضا گلزار

هادی بازدید : 299 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

زمینه فعالیت این بازیگر زن سینمای ایران با توجه به ممنوع الفعالیت بودنش، به صورت چشمگیری تغییر کرده…

 

هر از گاهی اخباری از دنیای بازیگری به گوش می رسد که با وجود جذابیت، شوکی به خواننده وارد کرده و سوال های زیادی را به ذهن می آورد.

چند روزی است عکسی از بازیگر معروف سینما در دنیای اینترنت درحال دست به دست شدن است که خبر از مدل شدن وی می دهد این درحالی است که در انتهای عکس ها نوشته هایی به چشم می خورد که به وضوح مدلینگ وی را تایید می کند.

به طور کلی همواره اخبار نامطلوبی از وضع پوشش و حجاب بازیگران در دنیای اینترنت به گوش می رسد اما جای بسی تاسف است که برخی از بازیگران با وجود شهرت مطلوب دست به مدل شدن می زنند و با کارهایی از این دست سعی در کسب درآمد دارند اما به طور حتم این کار به طور قابل توجهی به شهرت آنان لطمه می زند.

وی که همچون بازیگران دیگر بارها با پوشش های نامتعارت در مجامع هنری ظاهر شده است این بار تصمیم به ورود به حرفه ای نامتعارف و دوراز ذهن نموده است که بسیاری از دوستداران دنیای هنر با شوک روبه رو کرده است.

مدل شدن سحر قریشی پس از ممنوع الکار شدن در سینما + تصاویر

سحر قریشی که در سالهای پیش به دلایلی ممنوع الکار شده بود اینک با قدم نهادن به سالن های زیبایی به حرفه جدیدی به نام مدل صورت پناه آورده که به نظر می رسد در این کار نیز کمی تا قسمتی موفق بوده است اما به راستی جامعه هنری ما با روی آوردن به چنین کارهایی و سوء استفاده از شهرت خود سعی در اثبات چه چیزی دارند؟

بدون شک فعالیت این روزهای بازیگران و گرایش آنان به افزایش شهرت خود به هرقیمتی می تواند دنیای هنر را دچار مشکلات زیادی کند چراکه دریچه هنر هفتم نیاز مبرمی به داشتن ستاره هایی فارغ از خودنمایی و هنجارشکنی دارد.

به طور حتم بازیگران در کشوری اسلامی که پرچم اسلام و مبارزه با استکبار را در منطقه به دوش می کشد باید محتاطانه و البته با پوشش مناسب تری وارد صحنه های اجتماعی شوند چراکه به دلیل کسب شهرتی که مدیون سینما هستند می توانند مبلغان خوبی در عرصه فرهنگ باشند اما متاسفانه این مهم کمتر محقق شده و شاهد اتفاقات نامیمونی در این عرصه توسط هنرمندان هستیم.

مدل شدن سحر قریشی پس از ممنوع الکار شدن در سینما + تصاویر

یقینا هنرمندان محبوب می توانند از شهرت خود به نحو مطلوبی استفاده کنند اما به دلایل نامعلومی به تبلیغ حیوانات خانگی، پوشش نامناسب و … می پردازند که هیچ جایی در فرهنگ و دین ما ندارند چراکه مردم متدین کشور علاوه بر دیدن فیلم های با کیفیت انتظار داشتن جامعه هنری سالم تری را دارند.

اما سالهاست حواشی پیرامون برخی از بازیگران و هنرمندان مجال توجه به سینما را از جوانان گرفته و آنان را به پیگیری این حواشی سوق می دهد به طوریکه هر روز در شبکه های اجتماعی شاهد جنجال های جدیدی از این قشر محبوب هستیم.

این درحالی است که امید آن می رود هنرمندان در فضای سالم هنری بدور از هرگونه حاشیه و گرایش به کارهای نامتعارفی چون مدلینگ به ساخت و پرداخت کارهای هنری با کیفیت بپردازند تا انتظار مردم فهیم کشور بیش از پیش برآورده شود.

 

مدل شدن سحر قریشی پس از ممنوع الکار شدن در سینما + تصاویر

عکس های جدید سحر قریشی

مدل شدن سحر قریشی پس از ممنوع الکار شدن در سینما + تصاویر

 

عکس های خاص از سحر قریشی

مدل شدن سحر قریشی پس از ممنوع الکار شدن در سینما + تصاویر

عکسهای سحر قریشی

هادی بازدید : 254 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

فریبا نادری پس از اینکه دید چندی از همکارانش در سینما و تلویزیون، به امور مدلینگ پرداخته اند، از قافله عقب نماند و خودش را به آنان رساند!

 

بعد از عکس مدلینگ شدن سحر قریشی حالا نوبت فریبا نادری شد…

بعد از انتشار عکس مدلینگ سحر قریشی ، حالا نوبت فریبا نادری شد + تصاویر

فریبا نادری

بعد از انتشار عکس مدلینگ سحر قریشی ، حالا نوبت فریبا نادری شد + تصاویر

سحر قریشی

هادی بازدید : 416 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

خواننده معروف که به همراه چند تن از بازیگران ایرانی و به دعوت سفیر ونزوئلا در ایران، به سفارت این کشور دعوت شده بودند، عکس یادگاری از این مهمانی را منتشر کردند.

 

خواننده معروف و بازیگران جنجالی در مهمانی پر سرو صدا.

بازیگران و خواننده معروف ایرانی در مهمانی جنجالی سفیر ونزوئلا + عکس

هادی بازدید : 424 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

روزنامه رسالت: حضور هنرمندان کشورمان در کنسرت های خوانندگان لس آنجلسی. از مهناز افشار گرفته تا محمدرضا گلزار

 

رسالت نوشت: حضور هنرمندان کشورمان در کنسرت های خوانندگان لس آنجلسی و ‌ضد انقلاب، هر چند در گذشته نیز شاید مسبوق به سابقه بوده ولی نکته مهم این است که امروز بدون هیچ نگرانی و در یک حاشیه امن و با افتخار، عکس‌ یادگاری می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند.

عکس مهناز افشار با شهره آغداشلو و عکس گلزار با آرش، اشکال ندارد؟

از جمله عکس یادگاری مهناز افشار با شهره آغداشلو بازیگر فیلم ضد اسلامی سنگسار ثریا، عکس محمدرضا گلزار در کنار آرش خواننده مبتذل لس آنجلسی، عکس های شیلا خداداد و رخشان بنی اعتماد با خوانندگان مبتذل در اروپا و…

عکس مهناز افشار با شهره آغداشلو و عکس گلزار با آرش، اشکال ندارد؟

مهناز افشار و شهره اغداشلو (هنرپیشه پیش از انقلاب)

عکس مهناز افشار با شهره آغداشلو و عکس گلزار با آرش، اشکال ندارد؟

هنرمندان باید به عنوان الگوی بالقوه جوانان، گزینشی مقدماتی شوند تا جامعه دچار الگوهای طاغوت خواه نشود. وقتی برای یک کارمند ساده گزینش صورت می‌ گیرد، آیا در عرصه فرهنگ نباید این اتفاق بیفتد؟ آیا وزارت ارشاد لزومی برای برخورد با این هنرمندان نمی‌ بیند؟

عکس مهناز افشار با شهره آغداشلو و عکس گلزار با آرش، اشکال ندارد؟

شیلا خداداد و اسی (خواننده لوس آنجلسی)

عکس مهناز افشار با شهره آغداشلو و عکس گلزار با آرش، اشکال ندارد؟

محمدرضا شجریان و گوگوش (خواننده لوس آنجلسی)

عکس مهناز افشار با شهره آغداشلو و عکس گلزار با آرش، اشکال ندارد؟

محمدرضا گلزار و ابی (خواننده لوس آنجلسی)

هادی بازدید : 568 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

چند ماه پیش که کریس رونالدو از نامزد جدیدش رونمایی کرد؛ اینبار نوبت به ایرینا شایک رسید تا رسانه ها را غافلگیر کند.

 

پس از جدایی کریستیانو رونالدو از ایرینا شایک (سوپر مدل روسی) برخی سایت های خبری هنری با شکار تصاویری از این دو چهره مشهور،  از نامزدی شایک با بردلی کوپر (هنرپیشه نامدار هالیوود) خبر می دهند. کوپر در فهرست جذاب ترین مردان جهان قرار دارد.

با بردلی کوپر بیشتر آشنا شوید :

بردلی چارلز کوپر (به انگلیسی: Bradley Charles Cooper) (متولد: ۵ ژانویه ۱۹۷۵) بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر آمریکایی می باشد. بردلی برای اولین بار بخاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی‌ای همچون آلیاس و جک و بابی شناخته می‌شد. سپس بازی وی را در فیلم‌هایی همچون مرد پاسخ‌های مثبت و با تو حال نمی‌کند دیدم. اما شهرت بسیار وی از بخاطر بازی در فیلم‌های خماری (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳)، نامحدود (۲۰۱۱) و ای-تیم (۲۰۱۰) شکل گرفت. بازی وی در فیلم اخاذی آمریکایی که محصول سال ۲۰۱۳ است، بسیار مورد تحصین منتقدین قرار گرفت. بردلی دراین فیلم با کریستین بیل هم‌بازی بود. وی بخاطر بازی در دو فیلم دفترچه امیدبخش و اخاذی آمریکایی که هردو نیز به کارگردانی دیوید او. راسل هستند، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.او با بازی در فیلم تک تیرانداز آمریکایی به کارگردانی کلینت ایستوود برای سومین بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.این فیلم در گیشه هم فروش بسیار بالایی داشت.

در سال ۲۰۱۱، مجله پیپل نام بردلی کوپر را در لیست جذاب‌ترین مردان جهان قرار داد.

تصاویر جنجالی ایرینا شایک با نامزد جدیدش ؛ بردلی کوپر + تصاویر

ایرینا شایک و نامزد جدیدش

تصاویر جنجالی ایرینا شایک با نامزد جدیدش ؛ بردلی کوپر + تصاویر

عکسهای جنجالی ایرینا شایک و بردلی کوپر

تصاویر جنجالی ایرینا شایک با نامزد جدیدش ؛ بردلی کوپر + تصاویر

عکسهای ایرینا شایک

تصاویر جنجالی ایرینا شایک با نامزد جدیدش ؛ بردلی کوپر + تصاویر

عکسهای ایرینا شایک

تصاویر جنجالی ایرینا شایک با نامزد جدیدش ؛ بردلی کوپر + تصاویر

عکسهای ایرینا شایک

هادی بازدید : 380 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

ظاهراً حاشیه ها و خبرسازی های بهنوش بختیاری تمامی ندارد! بی هیچ توضیح دیگه به ادامه مطلب بروید…

 

بهنوش بختیاری با انتشار تازه ترین عکسش در اینستاگرامش، نوشت: “این بانوان زیبا در زمینه مدلینگ فعالیت میکنن..چیزی که ما نفهمیدیم باید جدیش بگیریم یا نگیریم؟؟راجع بهش حرف بزنیم یا نزنیم؟؟اگه خوبه چرا تو ایران مذموم به نظر میاد..اگه بده چرا اپیدمی مدل امده در خیابانها..عمه بنده از امریکا امده بود..اطرافیانو که میدید فکر میکرد همه مدلن..وقتی میگفتم ایشون حسابدارن..یا منشی شرکتن..یا فروشنده..تعجب میکرد..میگفت اونجا فقط مدلا و هنرپیشه ها تا این حد به خودشون میرسن..به هرحال الله اعلم..ما کی باشیم که قضاوت کنیم..میخوام نظرتون رو راجع به پدیده فشن..مد..ومدلینگ بدونم..قبلا اعلام میکنم که جایزه میدم به کسی که اطلاعات نداره و نظر نمیده..جایزمم فالو به تشخیص خودمه..شل وپل همه خوشتیپام هستیم…”

عکس جنجالی بهنوش بختیاری و رفقای مانکن اش !

بهنوش بختیاری

هادی بازدید : 520 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

لباس زننده نوید محمدزاده، بازیگر مرد ایرانی در بین ایرانی ها جنجالی شد و باعث اعتراضاتی در بین کاربران شبکه های اجتماعی شده بود، در همین رابطه این بازیگر امروز توضیحاتی درباره نوع پوشش منتشر کرد.

 

با نوید محمدزاده بیشتر آشنا شوید :

نوید محمدزاده (متولد سال 1365 در ایلام) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

لباس زننده ی بازیگر مرد سینمای ایران در جشنواره کن + تصاویر

نوید محمدزاده، درباره پوشش و لباس زننده ی دیروزش در اینستاگرام نوشت:

لباس زننده ی بازیگر مرد سینمای ایران در جشنواره کن + تصاویر

لباس زننده بازیگر مرد ایرانی در جشنواره کن

لباس زننده ی بازیگر مرد سینمای ایران در جشنواره کن + تصاویر

گفتنی است «نوید محمدزاده» سال گذشته نیز به خاطر پوشیدن لباس‌ غیرمتعارف در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده بود.

لباس زننده ی بازیگر مرد سینمای ایران در جشنواره کن + تصاویر

لباس زننده نوید محمد زاده

هادی بازدید : 172 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

معمولا رسم شده، بازیگرانی که پیشنهادی برای حضور در کارهای حرفه ای سینما و تلویزیون دریافت نمیکنند، با این گونه اقدامات، قصد در خودنمایی دارند تا شاید برایشان فرجی حاصل شود!

 

اخیرا خودروی محسن افشانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که با حرکت دور دور (به قول خودش) توقیف شده بود که در عملی تأمل برانگیز اقدام به توهین به مأمورین خدوم نیروی انتظامی کرده است!

امروزه و در پی تندروی های برخی مرفهین و چهره های به ظاهر فرهنگی سینما  و تئاتر، شاهد اعمال زشت وناپسند برخی از آنها هستیم. یکی از این اعمال وقیح این اشخاص، بی توجهی و توهین به حقوق دیگران است واز جمله آن خودروسواری بی قید وشرط آنهاست.

بنابر این گزارش، اخیرا خودروی «محسن افشانی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون که با حرکت دور دور به قول خودش  توقیف شده بود، در عملی تامل برانگیز اقدام به توهین به مأمورین خدوم نیروی انتظامی کرده که در عکس زیر می‌بینید:

در تصویر زیر ، خالکوبی جدید محسن افشانی مشخص است

خالکوبی جدید محسن افشانی + عکس

خالکوبی روی کِتف محسن افشانی

خالکوبی جدید محسن افشانی + عکس

متن توهینی محسن افشانی به مأمور انتظامی

خالکوبی جدید محسن افشانی + عکس

گفتنی است؛ این بازیگر پیش تر از این نیز در صفحه شخصی خود  اقدام به توهین به افراد مذهبی و با غیرت نموده بود که البته همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، هرکسی که با این شخص خاطی برخورد کند، را عقده ای و بی منطق ولباس شخصی خطاب می‌کند!

و آیا قشر ضعیفی که شبها در خیابان های تهران رفت و آمد می‌کنند، نباید از دست این خودروسواران پولدار امنیت داشته باشند؟

همچنین لازم به ذکر است؛ در کشورهای اروپایی، این بازیگر هنجارشکن قبلا در صفحه خود نوشته بود:  «اینجا یک کشور اسلامی است ،فرقش با مملکت ما در این است که مردم در کار کسی دخالت نمی کنند و هر کس به پوشش دیگری احترام می گذارد. اینجا فهم این موضوع وجود دارد که هر کس را درون قبر خودش می گذارند و کاسه داغ تر از آش ندارد»! با این رفتارهای ساختار شکنانه برخورد می شود.

و حال سوال از نهادهای امنیتی این است که آیا بهتر نبود در همان حرکت قبلی با این آقای محترم برخورد و به دادگاه معرفی می شد تا این فرد در دفعه بعد به پلیس زحمتکش  توهین نکند؟

جامعه این نوع رفتار و ادبیات را بار ها وبارها از بازیگران وهنرمدان بی قید وشرط شاهد بوده است.

باشد که انشالله بیشتر شاهد حضور چهره های مثبت واخلاقی با ایمان در عرصه هنر باشیم.

————————-  حالا ادامه ی ماجرا  ————————

پس از پخش شدن خبری تحت عنوان “توهین محسن افشانی به پلیس امنیت” بالاخره محسن افشانی به این اقدام سایت های خبری واکنش نشان داد…

البته گفتنی است که محسن افشانی ، پیش از انتشار مطلب زیر، مطلب قبلی اش که در آن، با لحنی بسیار تُند و بر علیه مأمور انتظامی نوشته شده بود را حذف کرد

خالکوبی جدید محسن افشانی + عکس

اعوذ بالله من الشیطان رجیم

دیگه دارم کم میارم از اینهمه بى عدالتى
بعضیا انسانیت رو به قیمت ارزونى فروختن
بعضیا اسمشون مسلمونه ولى جایى که امر شده از حق دفاع کنن از کافر هم کافرتر میشن
یعنى اسمشه که دموکراسیه
ولى بدون هیچ سؤالى قضاوت میشى
یعنى اصلا نمیپرسن ازت چى بوده و چى شده!!!!
فقط علیه تو مینویسن!
اونم توسط کسانى که اصطلاحا میگن امین اخبار هستند
رسالت مطبوعات و خبرگزارى شایعه پراکنى نیست!!!
یعنى اگه به قسمتى از یک سیستم اعتراض کنى،
اسمش میشه توهین به کل اون سیستم!!!
یعنى نداریم آدمایى که در جایى خطا نکنند!؟؟؟
یه سر به گوگل بزنید و این متن رو سرچ کنید:
“توهین محسن افشانى به پلیس امنیت”
قضاوت با خود شما…
خبرگزارى و مطبوعات هم انگار یه چیزیش شده
مطمئن باشید فردا روز تیتر جدید اینه:
توهین محسن افشانى به اهالى رسانه و مطبوعات!!!!
بالاخره هرکسى به نحوى امرار معاش میکنه
بعضیا با شرف
بعضیا به قیمت تخریب و نان برى…
ولى اینو یادتون باشه،
تا مظلوم نباشه هیچ ظالمى نخواهد بود
من از پدرم یاد گرفتم از حقم دفاع کنم و سکوت نکنم
من دور دور نکردم و فقط توى محدوده اونا به سمت خونه بودم
من نسبت به رفتار غلط یه مأمور اعتراض دارم
و حتما هم پیگیرم
این اعتراض، زحمت و احترام باقى مأمورین زحمتکش و با شرافت رو زیر سؤال نمیبره
اگه متن زیر عکسى رو که منتشر کردم رو با دقت میخوندن حتما متوجه میشدن که روى صحبت من با شخص خاطى بوده نه با همه مأمورین محترم!
خبرگزارى محترم؛ به وقتش با وکیلم سراغ شما هم میام
واقعا از “پایگاه خبرى تحلیلى شهداى ایران” بعیده
نگاه موشکافانه شما چطور ارادت منو به این مملکت و رهبر و شهدا ندیده و اینقدر خودخواهانه قضاوت میکنه!!!؟
انقدر آبرو و احترام دارم که با حرفاى صد من یه غاز شما خدمت من به این نظام زیر سؤال نره!
من ایمان دارم به خدایى که از رگ گردن به من نزدیکتره…
و من الله توفیق

خالکوبی جدید محسن افشانی + عکس

خالکوبی محسن افشانی

هادی بازدید : 227 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

سراشیبی های گلشیفته فراهانی همچنان ادامه دارد…

 

به تازگی عکسی در فضای مجازی از گلشیفته فراهانی منتشره شده که در کنار لوئی گارل بازیگر فرانسوی دیده می شود.

گلشیفته فراهانی که برای مطرح شدن در شبکه‌های اجتماعی حتی سابقه برهنگی در مقابل دوربین عکاس ایتالیایی را دارد، حال با انتشار این تصویر می‌خواهد افکار عمومی را به سمت دیگری هدایت کند.

لوئی گارل بازیگری که بازی در فیلم  مستهجن “خیالباف‌ها” را در کارنامه خود دارد و در آن فیلم به آزادی بلوغ جنسی می‌پردازد، حال هم نشینی با او به یکی از افتخارات گلشیفته فراهانی تبدیل شده است.

گلشیفته فراهانی در کنار بازیگر معروف فیلم های سکسی + عکس

گلشیفته فراهانی

هادی بازدید : 435 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

بتازگی با انتشار عکس هایی از سحر قریشی در فیلم دریا کنار، شایعه ای مبنی بر ازدواج مجدد او بوجود آمده است.

 

سحر قریشی بازیگر سینما و تلوزیون به تازگی عکسی را منتشر کرده که موجب بوجود آمدن شایعه ای مبنی بر ازدواج مجدد او شد. البته این شایعه مدتی بعد تکذیب شد.

سحر قریشی با انتشار این عکس نوشته: انرژی مثبت بفرستیم برای هم.

سحر قریشی ، مجدد ازدواج کرد + عکس همسرش

او در عکسی که به همراه گیتارش گرفته، حلقه ای را به انگشت ازدواجش انداخته بود؛ این بازیگر زن سینما، همسر سابق مهران اخوان ذاکری بود و طلاقی که بین این 2 صورت گرفت، جنجال های زیادی هم بپا کرد.

سحر قریشی ، مجدد ازدواج کرد + عکس همسرش

این عکس و متن کافی بود تا شایعه ازدواج مجدد این بازیگر جوان رواج یابد اما نکته اینجاست که این عکس مربوط به بازی قریشی در فیلم سینمایی دریاکنار است و در اصل واقعیت خارجی ندارد.

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

سحر قریشی ، مجدد ازدواج کرد + عکس همسرش

سحر قریشی

هادی بازدید : 266 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

تصویر زیر را نوشا  بلوکات خواهر لیلا بلوکات در صفحه اینستا گرام خود منتشر کرده و نوشته است :

امروز نذري ليلا جان طبق رسم هر ساله به مناسبت نيمه شعبان، عيد همگي عزيزان مبارك ! 

درج این عکس با انتقاد برخی کاربران روبرو شده است .

برای دیدن عکس در سایز اصلی زوی آن کلیک کنید

هادی بازدید : 139 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو عامل در مجموعه پایتخت 4 تصویری  جدیدی را از پشت صحنه این سریال منتشر کرده است.

این بازیگر کشورمان تصویری از بدل خود در پایتخت را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

 

 

مجموعه پایتخت 4 به کارگردانی سیروس مقدم قرار است ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما پخش شود.

 
هادی بازدید : 195 سه شنبه 12 خرداد 1394 نظرات (0)

 

 

بیوگرافی آرام جعفری :

آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ در تهران است، فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود دارد، پدرش مدیر کل اداره اقتصاد بود که در سال ۱۳۷۶ درگذشت.

 

برادرش آرمان نیز سال هاست که ازدواج کرده، آرام متاهل است. لیسانس گرافیک دارد وی دانش‌آموخته رشته نقاشی در دانشکده سوره است. اولین کارش به عنوان بازیگر در ۱۶ سالگی و اجرای یک نمایش تئاتر بوده. به کار با سیروس مقدم علاقه مند است، آرام جعفری دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های استاد سمندریان گذرانده، تئاتر بازی کرده، اولین باری که جلوی دوربین رفت با مجموعه خارج از حصار بود.

 

 

هادی بازدید : 399 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

داخلی- شب - خانه پریسا

ابراهیم (فرهاد اصلانی) روبروی پریسا (هانیه توسلی) پشت میز اوپن آشپزخانه نشسته است و پریسا درون آشپزخانه با او حرف می زند.

پریسا: من شنیدم شما حزب الهی ها میگید هرجا یه زن و مرد نامحرم تنها باشن احتمال گناه زیاده

ابراهیم: بله درسته

پریسا: خب؟

ابراهیم: اما دین ما برای این هم راه حل داره

پریسا: راه حلش چیه اونوقت؟

ابراهیم: اسلام در این مواقع صیغه رو پیشنهاد می کنه

پریسا چهره در هم می کشد و خود را ناراحت نشان می دهد

ابراهیم: ناراحت شدی؟ منظوری نداشتم اگر قبول نمی کنی اصراری نیست

پریسا: اونوقت اگر قبول کنم این وقت شب کدوم محضری بازه؟

ابراهیم: احتیاج به محضر نیست...

کات

روز - داخلی - خانه پریسا

ابراهیم از خواب بیدار می شود و می بیند پریسا در آشپزخانه در حال آماده کردن صبحانه است...

هادی بازدید : 459 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

پدر گلشیفته فراهانی: دست از سر ما بردارید

بهزاد فراهانی در اظهار نظری تند گفت:

من در این کشور زندگی می کنم و مسائل دخترم به من ارتباطی ندارد. نمی دانم چرا هر چه می گویم کسی حرف هایم را متوجه نمی شود در حال حاضر مشکلات بسیاری وجود دارد که این موضوع ها در آن پنهان است.

وی ادامه داد:

به من بگویید چرا در زمانهای دیگر هیچ کسی پیگیر برنامه های دخترم نبود. چرا شما اینقدر سست عنصر هستید؟

فراهانی افزود:

در دنیا این همه بدبخت و گرسنه وجود دارد ولی شما ها بند کرده اید به دختر من که چرا فلان می کند.

همچنین بهزاد فراهانی در مصاحبه ای دیگر با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد:

رفتار دخترم به دلیل جدا زندگی کردن ما و نظام های متفاوت حاکم در داخل و خارج به من مربوط نمی شود.

بهزاد فراهانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و پدر گلشیفته فراهانی، درخصوص پخش تیزر جشنواره سزار و برهنگی گلشیفته گفت:

من در ایران زندگی می کنم و او در این کشور نیست، ما جدا زندگی می کنیم و این مسائل به من مربوط نمی شود.

وی تصریح کرد:

نظامی که ما در آن زندگی می کنیم جمهوری اسلامی است و آن ها در یک نظام سیاسی دیگری زندگی می کنند، به همین دلیل این قضایا به من مربوط نمی شود.

هادی بازدید : 198 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

بیوگرافی لیلا هزال کایا بازیگر(نقش نهال) سریال عشق ممنوع

بیوگرافی:

هزال کایا در 10 اکتبر 1990 (11 مهر 1369) در گزیانتپ ترکیه متولد شد. کایا در یک دبیرستان ایتالیایی واقع در استانبول دوران دبیرستان خود را سپری کرد و در سال 2009 فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر مشغول به ادامه تحصیل در دانشگاه بیلجی (Bilgi) استانبول می باشد (هنرهای نمایشی). پدر و مادر (هر دو وکیل) او زمانی کی 7 ساله بود از هم جدا شدند. او زمانی که خیلی جوان بود به دنیای هنر معرفی شد. او همچنین 7 سال آموزش ویولون و رقص باله دیده است. کایا به تانگو علاقه دارد، و مهارتهای خود را در آن پرورش داده است.

تیم فوتبال مورد علاقه او بشیکتاش می باشد. هزال کایا به ترکی صحبت میکند (زبان مادری)، به انگلیسی و ایتالیایی مسلط است و در حال حاضر مشغول یادگیری آلمانی بعنوان چهارمین زبان می باشد.

بیوگرافی لیلا هزال کایا بازیگر(نقش نهال) سریال عشق ممنوع

نخستین ایفای نقش او (2007) در سریال تلوزیونی (Genco) بود؛ جایی که او بعنوان یکی از نقش های اصلی ایفای نقش کرد. در 2008 کایا فعالیت خو را بعنوان نقش اصلی با بازی در نقش نهال زیاگیل در سریال عشق ممنوع (اقتباس از رمان خالد ضیا) ادامه داد.

کایا در حال حاضر در سریال تلوزیونی “Adını Feriha Koydum” در نقش Feriha مشغول به بازی می باشد. این مجموعه یکی از پربیننده ترین سریال های تلوزیون ترکیه است. دراین سریال او نقش دختر یک سرایدار را بازی می کند که بین دو دنیا به دام افتاده است؛

بیوگرافی لیلا هزال کایا بازیگر(نقش نهال) سریال عشق ممنوع

توضیح کوتاه:

قد: 158 سانتی متر
وزن: 50 کیلوگرم
رنگ چشم: سبز
رنگ مو: موهای قهوه ای مواج

فیلم شناسی:

Sıla (2006)
Acemi Cadı (2006)
Taşların Sırrı (2006)
Genco (2007)
Aşk-ı Memnu (2008–2010)
Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi (2010)
Adını Feriha Koydum (2011)
Muhteşem Yüzyıl (2011-2012) [Post-production]
Ay Büyürken Uyuyamam (2011)

فعالیتهای تبلیغاتی:

Tofita (2007)
Turkcell (2007)
Eti (2008)
Nescafe (2009)
Penti (2010

هادی بازدید : 318 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

مثلا وقتی خاله ام می خواست جلوی شوهر خاله ام چای بگذارد شوهر خاله ام می گفت چرا زحمت می کشید؟ یا خاله ام می گفت قند بیاورم برایتان یا نبات؟ شوهر خاله ام می گفت: راضی نیستم خودم بر می دارم.

کیانیان در ادامه گفته: دوستی می گفت عمه و شوهر عمه من هم در تمام عمر همین قدر تعارفی بودند. من زمانی از عمه و شوهر عمه ام پرسیدم: حاج آقا با این همه ادب و تعارف شب زفاف چه کردید؟

گفت: من و عمه ات را بردند حجله و در را قفل کردند. عمه ات آن سمت نشست و من سمت دیگر. رختخواب هم پهن بود. اما هیچ کدام جرات نداشتیم به هم نگاه کنیم.

بعد از یک ساعتی عزمم را جزم کردم. رفتم به سمت عمه ات و روبنده اش را برداشتم. عمه ات آنقدر خجالت کشید و قرمز شد که من نفسهایم به شماره افتاد و به جای خودم برگشتم.

یک ساعت دیگر گذشت و من عزمم را جزم کرد م و این بار کنارش نشستم و گونه او را بوسیدم. عمه ات هم می گفت: قربون لب و دهنتون چرا زحمت میکشید؟...

هادی بازدید : 244 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.

بعد از مرگم، انگشت‌های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت‌نگاری قرار دهید.

به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک ‌کاری کنند.

عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.

روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.

دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!

کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.

گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.

در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.

از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم !

هادی بازدید : 225 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

برن سات (Beren Saat) متولد 26 فوریه 1984 (7 اسفند 1362) بازیگر ترکیه ایست.

بیوگرافی برن سات(نقش ثمر) سریال عشق ممنوع

بیوگرافی:

برن سات تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در کالج TED آنکارا به پایان رساند و پس از آن برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی به دانشگاه سرمایه (Başkent) رفت. هنگامی که در دانشگاه بود در مسابقه تلوزیونی ستاره ترکیه (Türkiye’nin Yıldızları) شرکت کرد و مقام دوم را بدست آورد.

پس از حضور در آگهی بازرگانی یک آبنبات، سات اولین کار تلوزیونی خود را در Aşkımızda Ölüm Var و در نقش خواهر Ece Uslu بازی کرد. در سال 2004 در Aşkımızda Ölüm Var بازی کرد و در 2005، اولین بازی خود را بعنوان بازیگر نقش اول در Aşka Sürgün انجام داد. پس از اینکه در Tomris Giritlioğlu’s Hatırla نقش Yasemin Ünsal را بعنوان نقش اول بازی کرد در سراسر کشور مشهور شد. در سال 2008 او مجدداً با Giritlioğlu در فیلم Güz Sancısı (درد پاییز) همکاری کرد.

بیوگرافی برن سات(نقش ثمر) سریال عشق ممنوع

سات همان سال در نقش Bihter Yöreoğlu در سریال Aşk-ı Memnu (عشق ممنوع) که اقتباسی بروز شده از رمان کلاسیک Halit Ziya Uşaklıgil بود ایفای نقش کرد.

بخاطر عملکرد خوب خود جایزه پروانه طلائی “بهترین بازیگر مکمل زن” را دریافت کرد. سات همچنین بعنوان نقش اصلی در فیلم Gecenin Kanatları (بال شب) به کارگردانی Serdar Akar که دسامبر 2009 اکران شد بازی کرده است.

او در حال حاضر در سریال “Fatmagul’un Sucu ne” که اقتباسی از رمان “Vedat Türkali” است مشغول به کار است، و نقش کاراکتر اصلی (Fatmagul) را در این مجموعه تلوزیونی که یکی از معتبرترین سریال های تلوزیون ترکیه است بازی می کند. او در این سریال نقش دختر جوانی را بازی میکند که پس از اینکه توسط غریبه ها مورد تجاوز قرار میگیرد زندگی اش دگرگون میشود.

بیوگرافی برن سات(نقش ثمر) سریال عشق ممنوع

فیلم شناسی:

Aşkımızda Ölüm Var سال 2004
Aşka Sürgün سال 2005
Hatırla Sevgili سال 2007
Avrupa yakasi
Güz Sancısı سال 2008
Aşk-ı Memnu از 2008 تا 2010
Gecenin Kanatları سال 2009
Fatmagül’ün Suçu Ne? سال 2010

او همچنین در نسخه ترکی “Toy Story 3″، صدای باربی را دوبله کرده است.

هادی بازدید : 371 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)
استاد عبدالله اسکندری، طراح و چهره پرداز پیشکسوت کشورمان تصویر زیر را که مربوط به گریم کمند امیرسلیمانی در فیلم ترنج می شود را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است:

هادی بازدید : 307 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

مهناز افشار با انتشار متنی نسبت به انتشار عکس‌های شخصی و خانوادگی اش در فضای مجازی انتقاد کرد.

به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، این بازیگر سینما و تئاتر در صفحه شخصی‌اش نوشته:«کودکان فرشتگان زمینی خداوند هستند ...پس به حرمت آن‌ها کمی انصاف داشته باشیم ... به غیر از عکس آخر که توسط من در اینستاگرام  و فیس‌بوک گذاشته شده دو عکس دیگر در صفحات وسایت‌ها بدون اجازه من و از وایبر خانوادگی من برداشته شده و متاسفانه پخش شده ... متاسفم که به هر دلیل حاضر می‌شویم عکس‌هایی را منتشر کنیم که رضایت صاحبش را ندارد که اگر داشت خود صاحب عکس آن‌ها را در اختیار  قرار می‌داد ...»

او تاکید کرده: «منون می‌شوم ار صفحات و سایت‌ها که برای مطالب و تیتر‌های کمی عجیبشان از عکس‌هایی استفاده کنند که تا الان بوده و یا با رضایت گذاشته شده ... و بی شک لحظات شیرین دنیای مادر شدن برای همه شیرین است و داشتن فرشته‌ای از جانب خداوند برای من هرگز آلوده به دنیای حواشی‌ها غیر اخلاقی و انسانی نخواهد شد ...اما می‌توانیم اخبار را اطلاع‌ رسانی کنیم نه با تیتر‌های زرد بلکه کمی آگاهانه‌تر و دقیق‌تر ... حیف از فرهنگی که هر روز به آن ویروس غیبت، قضاوت، توهین، دخالت و دور شدن از اخلاق‌ ورفتار منطقی زده زده می‌شود... افسوس در آخر ممنون از تبریکات و دعا‌های خیر همه خوبان مثل همیشه قدر شناس هستم و ممنونم.»

هادی بازدید : 1157 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

مراسم بزرگداشت فرج الله سلحشور عصر سه شنبه پنجم خرداد با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری کشور در خبرگزاری فارس برگزار شد.


به گزارش فارس، در این مراسم، دختر فرج‌الله سلحشور نیز حضور داشت که تصویر او را در ادامه مشاهده می‌کنید.


هادی بازدید : 384 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

مهناز افشار بالاخره فرزندش را کیلومترها دورتر از ایران و در آلمان به دنیا آورد.

 

این فرزند دختر بوده و "لیا" نام دارد. البته که در تمام ماههای پیش از به دنیا آمدنش این "لیا"ی کوچک به سوژه ای حاشیه ساز برای رسانه ها بدل شده بود.

"لیا" کلمه ای عبری بوده و نام دختر شعیب پیامبر است. دختری که بعد از بلوغ به عقد یعقوب پیامبر درآمده و مادر شش فرزند میشود.

لیا رامین فرزند مهناز افشار و یاسین رامین و البته نوه محمدعلی رامین مشاور سابق محمود احمدی نژاد است.

مهناز افشار در حالی فرزندش را در آلمان به دنیا آورد که این روزها کمدی "نهنگ عنبر" را روی پرده دارد و در آن در قالب کاراکتری ظاهر شده که بشدت علاقه به آمریکا دارد و همین علاقه است که برایش دردسرساز می شود.

سینما ژورنال


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 406
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 892
  • بازدید سال : 4,428
  • بازدید کلی : 215,715