loading...
استخدام شرکت های هواپیمایی
هادی بازدید : 743 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

اعتیاد، صرفا به مصرف مواد مخدر و الکل و غیره گفته نمیشود، به طور کلی هر کاری که به شکل افراطی و اجتناب ناپذیر صورت بگیرد، اعتیاد نامیده می شود. اما برخی اعتیاد ها خیلی عجیب به نظر میرسند و کمتر کسی در دنیا به آن دچار است.

 

خانم جان فورد، پیرزن 63 ساله ای است که به ازدواج مجدد اعتیاد دارد. او تاکنون 6 بار ازدواج کرده و اکنون نیز در پی همسر هفتم خود است. او ساکن ساکس آمریکا است.

او اعتقاد دارد که هر 6 ازدواج قبلی اش ناموفق بوده ولی تا لحظه مرگ هم دست از تلاش برنخواهد داشت تا شخص ایده آلش را پیدا کند.

زنی که اعتیاد به ازدواج مجدد دارد ! + تصاویر

ماجراهای ازدواج مجدد این زن

زنی که اعتیاد به ازدواج مجدد دارد ! + تصاویر

اعتیاد عجیب این زن به ازدواج مجدد

زنی که اعتیاد به ازدواج مجدد دارد ! + تصاویر

این مادربزرگ که اکنون تعداد زیادی نوه و نتیجه دارد در ادامه می گوید: شاید اطرافیان من فکر کنند که من دیوانه ام، اما بگذار راحت باشند، اما من می خواهم سرگذشتم را همه بدانند و اینکه من تا آخرین لحظه عمرم منتظر شاهزاده رویاهایم می مانم. همانی که قرار بود روزی با اسب سپید برسد!!

او اولین بار در سال 1967 ازدواج کرد و آخرین ازدواجش نیز در سال 1998 صورت گرفته است.

هادی بازدید : 717 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

چندی پیش، مسئولان اداره حقوقی ثبت احوال تهران که خود را برابر سناریوی عجیبی می‌دیدند در یکی از دادسراهای پایتخت به طرح شکایتی عجیب پرداختند که در آن اقدام دختری جوان در ازدواج و طلاق‌های پی درپی مرموز خوانده می‌شد.

 

وقتی بازپرس پرونده شنید که دختر ۲۰ ساله در کمتر از دو سال، ۱۰ بار شناسنامه‌اش را عوض کرده و هربار دستوری قضایی برای پاک کردن اسامی شوهرانش داشته است، خود را در برابر کلاهبرداری‌های ماهرانه این عروس خانم دید.

بررسی‌های قضایی نشان داد که دختر شیاد با شناسایی پسران پولدار آنان را فریب داده و پس از عقد با مهریه‌های طلایی می‌توانست به اجرای نقشه کلاهبرداری میلیونی‌اش دست بزند و عجیب اینکه هیچ کدام از دامادها اطلاعی از ازدواج‌های قبلی این عروس فریبکار نداشته‌اند و شناسنامه‌های پاک وی باعث می‌شد جوانان پولدار براحتی در دام کشیده شوند.

وقتی سابقه ۱۰ بار ازدواج و ۱۰ بار طلاق این عروس‌خانم روی میز بازپرس قرار گرفت دستور احضار دختر جوان صادر شد و وی در حالی که چهره ای خونسرد داشت در دادسرا حاضر شد.

کلاهبرداری قانونی دختر 20 ساله با 10 بار ازدواج با پسران پولدار ! + تصاویر

داستان نخستین ازدواج

نخستین بار در یک میهمانی بزرگ با جلب نظر پسر جوان و ثروتمندی جرقه نقشه ماهرانه به‌ذهنش نشست. ساعاتی پس‌از آشنایی به نقشه‌اش فکر می‌کرد و بالاخره تصمیمش را گرفت.

صبح روز بعد به شماره‌ای که پسر جوان در میهمانی به او داده بود زنگ زد و قرار ملاقات گذاشت. دختر جوان بخوبی می‌دانست چگونه در مدتی کوتاه پسر جوان را فریب دهد.

کلاهبرداری قانونی دختر 20 ساله با 10 بار ازدواج با پسران پولدار ! + تصاویر

دو هفته‌ای از این آشنایی نگذشته بود که دختر جوان خواست با هم عقد کنند، پسر ثروتمند ابتدا نپذیرفت اما چند روز بی‌محلی دختر جوان کافی بود تا مقدمات خواستگاری و بلافاصله پس از آن مراسم عقد رسمی با تعیین مهریه‌ای سنگین برگزار شود.

روزهای بعد از عقد چهره واقعی عروس مرموز نمایان شد و با بهانه‌گیری‌های گاه و بیگاه، همه دیدارها با همسرش را با دعوا تمام می‌کرد و از این ازدواج ابراز پشیمانی داشت. در همان روزها بود که احضاریه دادگاه خانواده داماد فریب خورده را غافلگیر کرد و مشخص شد دختر نوعروس مهریه‌اش را به اجرا گذاشته است. پلان‌های این سناریو به اندازه‌ای پشت سر هم و سریع پیش رفت که داماد فرصتی برای تصمیم‌گیری پیدا نکرد. دختر جوان به ایستگاه پایانی نقشه‌اش رسیده بود. در مدت کم آشنایی‌اش با خانواده داماد آنها را بخوبی شناخته بود و می‌دانست پرداخت ۱۰۰ یا ۱۱۰ سکه طلا برای آنها سخت نیست.

داماد روزهای سختی داشت، وقتی پیشنهاد این میزان از مهریه را شنید حاضر به طلاق توافقی شد و تنها عایدی این ازدواج کوتاه مدت پول میلیونی‌ای بود که به جیب عروس‌خانم رفته بود. حالا در پلان دوم دختر جوان با آگاهی از اینکه چون بعد‌از عقد به خانه بخت نرفته طلاقش توافقی بوده و همچنان دوشیزه است با حکم دادگاه نام داماد فریب خورده را از شناسنامه‌اش پاک کرد و ثبت احوال تهران شناسنامه جدیدی برای او صادر کرد.

شکارهای سریالی

این پول بادآورده حسابی زیر زبان دختر جوان مزه کرده بود و همین باعث شد او بار دیگر به فکر شکار تازه‌ای بیفتد. این ماجرا در کمتر از دو سال ۹ بار دیگر تکرار شد و همه دامادها که از آشنایی با دختری با کلاس و ازدواج با وی خوشحال و راضی به نظر می‌رسیدند یکی پس از دیگری به دادگاه خانواده رفتند و با پرداخت سکه‌های طلا وی را طلاق می‌دادند غافل از اینکه در یک نقشه تکراری گرفتار شده‌اند.

کلاهبرداری قانونی دختر 20 ساله با 10 بار ازدواج با پسران پولدار ! + تصاویر

احضار ۱۰ داماد فریب خورده

دختر شیاد در بازجویی‌ها انگار از اینکه هیچ اتهامی ندارد اطمینان داشت و به بازپرس پرونده‌اش گفت: «من بی‌گناه هستم، ازدواج‌هایم قانونی و بدون ایراد بود، همه شوهرانم به دلخواه خودشان با من عقد کردند و بعد به‌خاطر اختلافاتی که داشتیم طلاقم دادند. طبق قانون باید در شرایطی که هنوز به خانه بخت نرفته و دوشیزه هستم نصف مهریه‌ام را بپردازند، من توافق می‌کردم و ۱۰۰ تا ۱۱۰ سکه طلا می‌گرفتم بعد با حکم قانونی دادگاه شناسنامه‌ام عوض شده و اسم شوهرانم پاک می‌شد.»

وی افزود: «هیچ کجای کارم بی‌قانونی نبوده و نمی‌دانم چرا باید پاسخگو باشم.»با این ادعاها، بازپرس دستور شناسایی و احضار ۱۰ داماد فریب خورده را صادر کرد و آنان همگی تحت تحقیق گرفته شدند و پرده از سرنوشت‌های مشابه خود برداشتند. همه این مردان ادعا کردند که پیش و بعد از عقد این دختر جوان کاملاً با هم متفاوت بودند چرا که تصور می‌کردند با یک دختر بسیار مؤدب، با فرهنگ و مهربان ازدواج می‌کنند اما از فردای روز عقد خود را در برابر دختری یاغی و گستاخ دیده‌اند و حاضر بودند هر چه زودتر وی را طلاق بدهند.

وقتی همه مردان فریب خورده تأکید کردند که هیچ اطلاعی از ازدواج‌های قبلی دختر شیاد نداشته‌اند و وی ادعا می‌کرد با هیچ‌کس سرسفره عقد ننشسته است، بازپرس پرونده این عروس فریبکار را با اتهام کلاهبرداری و فریب در ازدواج گناهکار شناخت.

بنابر این گزارش، پس از صدور کیفرخواست برای این پرونده بزودی قاضی دادگاه جزایی عمومی تهران عروس فریبکار را تحت محاکمه قرار خواهد داد.

هادی بازدید : 538 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

مروری بر موج های ایجاد شده توسط شبکه های اجتماعی در سال 93 فهرستی بلندبالا از انواع و اقسام اتفاقات را پیش رویمان گذاشت.

 

شبکه های اجتماعی در سال 93 هر روز برگ جدیدی از پتانسیل های نهفته خود را رو می کردند، پتانسیل هایی که درباره آنها بارها نوشته ایم و تا به حال رویه های مثبت و منفی مختلف خود را نشان داده اند. این توانایی ها گاه چنان منفی و سیاه می شوند (مانند حملات تند کاربران به برخی چهره های سرشناس) که هر بیننده ای را از عاقبت این شبکه ها نگران می کند و گاه چنان مثبت و سازنده می شوند (مانند عکس و نوشته های زیست محیطی خصوصا در مورد شهر اهواز) که بسیاری از فعالان حوزه اجتماعی را امیدوار می کنند تا از همین روش ها بر بسیاری از مشکلات غلبه کنند.

در کنار همه این کارکردها، تبلور حس طنز و شوخ طبعی همیشگی ایرانی ها نیز جزو لاینفک گسترش شبکه های اجتاعی بوده و هست. البته نمی توان این موضوع را کتمان کرد در برخی مواقع این موج جای خود را با لودگی و فعالیت های سخیف جابجا کرد و گاه تکرار بیش از اندازه یک موضوع آن را از مسیر اصلی خود دور می کرد.

مروری بر موج های ایجاد شده توسط شبه های اجتماعی در سال 93 فهرستی بلندبالا از انواع و اقسام اتفاقات را پیش رویمان گذاشت. این فهرست به طرز عجیبی همه نوع سبک از اتفاقات را پوشش می دهد و واکاوی آن شمایل مناسبی از اوضاع و احوال این روزهای جامعه ما را نشان می دهد. این کاربران گاه چنان عصبی و ترسناک می شوند که با تندترین الفاظ ممکن چهره های سرشناس را به رگبار می بندند.

همین کاربران در برخی مواقع اما گاه چنان سرخوش و بی پروا می شوند که حتی در زمان رانندگی نیز فیلم می گیرند و فیلم تصادف خود را با افتخار در شبکه های اجتماعی بارگذاری می کنند!

شاید بتوان گفت تلفیقی از هیجان، خشم، بی پروایی و شوخ طبیعی برآیند مناسبی از رفتار کاربران شبکه های اجتماعی است که با رفتارهای اجتماعی موجود در جامعه نیز شباهت های فراوانی دارد.

اتفاقات در شبکه های اجتماعی آنچنان زیاد بود که ناچار شدیم بسیاری از آنها را فاکتور بگیریم و در این گزارش فقط 13 مورد را مرور کنیم. حواسمان هست که پدیده هایی مانند محبوبیت علیرضا حقیقی، مجید نجاتی فوتبالیست یاسوجی، فیلم تنبیه مربی مهد کودک، احتمال راه اندازی گشت های موتوری، کارت های معافیت جعلی سربازان و … هم تا مدت ها به سوژه مورد بحث در شبکه های اجتماعی تبدیل شده بود.

آوازه خوان های تصادفی

اردیبهشت ماه امسال کلیپ لحظه تصادف توسط دو دختر جوان که در حین راننندگی مشغول آواز خواندن بودند، منتشر شد و موج های متفاوتی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. همین کلیپ 15 ثانیه ای بسیاری از ویژگی های رفتاری این روزهای جوانان را نشان می داد. انگار که همه چیز را روی دور تند گذاشته باشیم و بخواهیم این نسل شاد و بی خیال را رفتارشناسی کنیم، نسلی که تلاش می کند از هر زمان و لحظه ای برای شاد کردن خودش استفاده کند و هیچ چیز دیگری هم برایش اهمیت ندارد…

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

ماجرا از این قرار بود که دو دختر جوان که در حین رانندگی در خیابان های شهر تهران بودند تصمیم می گیرند ترانه یکی از خوانندگان را بخوانند و با موبایل فیلمبرداری کنند تا 10 ثانیه اول همه چیز طبق روال عادی پیش می رود وهمان حس طنز نهفته در جوانان ایرانی را مشاهده می کنیم که می خواهند چند ثانیه ای خوش باشنداما از ثانیه 10، تنها صدای مهیب و یک نور وحشتناک بر روی کلیپ نقش می بندد.

این دو دختر جوان که در زمان فیلمبرداری با گوشی خود هیچگونه توجهی به رانندگی نداشتند و حتی دست شان هم روی فرمان نبوده، ناگهان با یک تصادف وحشتناک روبرو می شوند.

سکانس بعدی در بیمارستان شکل می گیرد. عکسی از این دو جوان روی تخت بیمارستان منتشر شده که به رغم جراحت های بسیار اما حال نسبتا مساعدی دارند و با یک روحیه مثالزدنی بر زیر آن نوشته اند: خدا رو شکر زنده ایم!

در آن لحظه نه تصادف مهم است و نه جان خودشان و نه جان دیگران. فقط لحظه حال مهم است و بس. حتی تلاش نمی کنند که حداقل های ایمنی را رعایت کنند و بر فرض کمربند خود را ببندند یا در زمان فیلمبرداری با موبایل به خط کندرو خیابان بروند و با سرعت پایین رانندگی کنند.

دقیقا همان رفتار آشنای بچه های نسل دهه 70 به بعد که بی پروایی و بی خیالی منحصر به فرد خود فرمان زندگی شان را به دست گرفته اند و تعجب بسیاری از جامعه شناسان را برانگیخته اند… انتشار این کلیپ موجی از واکنش ها در شبکه های اجتماعی را به وجود آورد و پس از آن بسیاری از کاربران به تقلید از آن دو دختر فیلم های مختلفی در زمان رانندگی از خود گرفتند. آش آنقدر شور شد که پلیس هم به راننده های آوازه خوان تذکر داد که این رویه را خاتمه دهند.
خاک نوشته های اهواز

اواخر بهمن بود که مردم اهواز با تمام شیوه ها به جنگ طوفان خاک رفتند. برای اینکه آنقدر گرد و خاک در آن شهر بیداد می کرد که رنگ شهر را هم تغییر داده بود و تنفس غیرممکن بود. از جمله کارهایی که مردم این شهر برای اعتراض به وضعیت پیش رویشان کردند این بود که با طنزی گزنده و گویا، تصاویر و نوشته هایی در مورد وضعیت بد شهرشان به نمایش بگذارند و از این طریق اعلام کردند که اصلا اوضاع این شهر خوب نیست.

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

آنها با انتشار عکس هایی از طوفان خاک از مسئولان می خواستند چاره ای برای این مشکل بزرگ به دست بیاورند. حتی علاوه بر عکس هایی که در شبکه های مختلف اجتاعی منتشر می شد؛ کمپین هایی هم در این میان به راه افتاد. «خاک شش»، «ما زنده ایم» و «اهواز» نام برخی از کمپین های اینترنتی بود.

عکس های منتشر شده به خوبی حجم طوفان خاک و گرد و غبار را نشان می داد. متن های جالبی که در این مدت نوشته شده بود به عنوان مثال این جمله بود: «با توجه به گرد و خاک های اخیر، ظرف مدت 6 ماه آینده، به جای طرح یوزپلنگ ایرانی طرح آخرین بازمانده خوزستانی روی پیراهن تیم ملی درج خواهد شد؛ یا متنی با این مضمون: «اینجا هواز، مرکز خوزستانه، هوای اینجا واقعا دیدنیه، ما خاک داریم، شما ندارید. دلتون بسوزه…» و متن ها و عکس هایی که یکی پس از دیگری منتشر شد و این اقدامات به جایی رسید که اینکه بالاخره مسئولان دست به کار شدند و معاون اول رییس جمهور را برای رسیدگی به اوضاع راهی اهواز کرد.
هپی ها در بازداشت

در آخرین روزهای اردیبهشت ماه بخش خبری 20:30 به نقل از نیروی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری کسانی خبر داد که در ساخت یک ویدئوکلیپ خارجی مشارکت داشته اند. حدود یک ماه پیش از آن در شبکه های اجتماعی کلیپی منتشر شد که شش دختر و پسر جوان در خیابان های تهران با آهنگ HAPPY فارل ویلیاممز خواننده سبک هیپ هاپ آمیکایی شادی می کردند. سازندگان این کلیپ گفته بودند ظرف 8 ساعت در پشت بام و کوچه های تهران با یک گوشی 5Siphone فیلمبرداری کرده اند.

در گزارشی که در صدا و سیما پخش شد سردار ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران شخصا در این مورد توضیح داد که شرکت کنندگان در این ویدئوکلیپ اغفال شده اند و عملیات شناسایی آنها ظرف دو ساعت انجام شده و دستگیری همه اعضا در کمتر از شش ساعت صورت گرفته است.

ماجرای آهنگ «خوشحالی» از این قرار بود که یک خواننده آمریکایی به نام «فارل ویلیامز» یک سایت مخصوص راه اندازی کرده و عده زیادی از مردم عادی با اجرای قسمتیاز این آهنگ در این ویدئوکلیپ 24 ساعته مشارکت کردند. در نتیجه عده ای از کاربران شبکه های اجتماعی هنگام اتجرای این آهنگ از خود فیلم گرفتند و در فضای مجازی منتشر کردند و احتمالا همین موج، الگوی این تعداد از جوانان تهرانی برای ساخت کلیپ مذکور بود.

این جوانان پس از چند روز به قید ضمانت آزاد و در جلسه های دادگاه حضور پیدا کردند. مهر ماه امسال روزنامه «کیهان» درباره سرنوشت این پرونده به نقل از وکیل های این افراد نوشت: «اعضای این گروه که شامل سه دختر و چهار پسر هستندبه اتهام «فعالیت غیرمجاز در امور سمعی بصری از طریق مشارکت در ساخت کلیپ مبتذل و انتشار آن از طریق شبکه مجازی یوتیوب» و «برقراری رابطه نامشروع از طریق رقصیدن به صورت مختلط و با پوشش نامناسب» از حیث رابطه نامشروع به تحمل 99 ضربه شلاق تعزیری و از باب مشارکت در ساخت و توزیع کلیپ به پرداخت شش میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

دادگاه عمومی جزایی رسیدگی کننده به این پرونده یکی از متهمان این پرونده را به دلیل نگهداری مشروبات الکلی به شش ماه حبس تعزیری محکوم کرده است. دادگاه صادرکننده حکم، مجازات های تعیین شده را با استناد به بند ث ماده 38 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 به لحاظ جوانی، فقدان سابقه کیفری و اظهار ندامت متهمان و با لحاظ ماده 46 همین قانون به مدت سه سال به حالت تعلیق درآورده است با این توضیح که چنانچه متهمان در این مدت مرتکب جرم عمدی موجب حد، قصاص، دیه یا تعزیر تا درجه هفت نشوند، محکومیت تعلیقی بی اثر می شود.»
بچه پولدارها

اصطلاح خودمانی اش می شود بچه مایه دار. همان جوان های خوش تیپی که در این چند ساله به واسطه خودرو، خانه و سبک زندگی شان به راحتی از سایر طبقه های اجتماعی قابل تمایز هستند و در تیررس افکار عمومی قرار گرفته اند. تا چند سال پیش این موارد خیلی رو نبود. یعنی هم تعداد ثروتمندان کمتر بودند و هم خودشان آنچنان تمایلی به دیده شدن نداشتند اما شرایط عوض شد و به واسطه شبه های اجتماعی خیلی چیزها دیده و شنیده شد.

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

شهریور ماه امسال بود که در اینستاگرام صفحه ای شکل گرفت که در آن تصاویری از بچه های ثروتمند شهر تهران منتشر می کرد و خیلی زود به یک بمب خبری تبدیل شد و دست به دست میان کاربران می چرخید. صفحه ای که نشان می داد بچه مایه دارهای تهرانی چگونه زندگی می کنند؟!

باز شدن این صفحه بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی داشت و برخی رسانه های غربی با بازنشر تصاویر منتشر شده در این صفحه به تحلیل ابعاد و زوایای جامعه مدرن و شهری در ایران پرداخته اند.

هجوم کاربران به این صفحه هم بسیار عجیب بود. عده ای از کاربران به این صفحه تاختند و عده ای آنها را تایید می کردند. پس از معروف شدن ناگهانی صفحه «بچه مایه دارهای ایرانی» که اقدام به انتشار عکس هایی از نحوه سبک زندگی و تفریح آنها می کند، بحث ها در دنیای مجازی حسابی داغ شد و مخالفان و موافقان ثروتمندان را روبروی هم قرار داد.

بالاخره با وجود تمام این کش مکش ها «ریچ کیدز آو تهران» عکس هایش را از صفحه اینستاگرام پاک کرد. این صفحه روز پنجشنبه 17 مهر ماه بعد از یک ماه فعالیت فیلتر شد. در این روز ادمین پیج بچه پولدارها تمام عکس ها را پاک کرد و نوشت: «به دلیل عمومیت یافتن و مطرح شدن عکس های این پیج به صورت نادرست و مغایر با اهداف گردانندگان صفحه، عکس ها را پاک می کنیم.»
و اینگونه داستانی که در عرض دو سه هفته آغاز شد و با صد هزار دنبال کننده مشغول به کار بود به کار خود خاتمه داد.
مسعود، فروغ و دیگران

یک گفتگوی جنجالی با مسعود کیمیایی موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی به وجود آورد. جنجالی ترین سخن مسعود کیمیایی درباره شاعره معروف ایرانی، فروغ فرخزادبود که سرنوشتی غم انگیز برایش رقم خورد.

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

کیمیایی برای نخستین بار گفت در مقام غسل دهنده فروغ و چهره موثر در تشییع این شاعر ح-ضور داشته است. او در گفتگوی خودش گفه بود «فروغ فرخزاد در حادثه رانندگی سرش به جدول می خورد و کشته می شود. باید فردا برویم از پزشکی قانونی جنازه اش را تحویل بگیریم و تشییع کنیم. اتومبیل خواهرم را می گیرم. 19 ساله ام. تصدیق رانندگی ندارم. همه سوار می شوند. «محمد علی سپانلو»، «مهرداد صمدی»، «اسماعیل نوری علا» و «احمدرضا احمدی». راه می افتیم به سمت پزشکی قانونی. جنازه را با آمبولانس حمل می کنند. تند می رود.

همه جا می مانند. جا مانده ها می روند ظهیرالدوله. ما به دنبال آمبولانس می پیچیم زرگنده، آنجا یک غسالخانه هست. مردی از غسالخانه بیرون می آید. می گوید: غسال زن نداریم. باید به مرحوم محرم شوید. خطبه ای خوانده می شود. دو نفر از ما به فروغ مح0رم می شویم. می شویم برادران او. روی او آب می ریزیم. (لحظه ای سکوت) مگر می شود کسی این حوادث را دیده باشد و دروغ بگوید؟ مگر می تواند به خود اجازه دهد چیز دیگری بگوید؟ فیلمساز این آینده این سرزمین است. اصلا مگر می تواند از اینها خلاص شود؟»

اظهارنظرها درباره درستی یا نادرستی این صحبت ها در شبکه های اجتماعی بالا جگرفت و در نهایت پای پوران فرخزاد، خواهر فروغ به ماجرا باز شد و گفت: «اینکه در زرگنده مرده شوی نبود، درست است و پس از این، فروغ را به ظهیرالدوله آوردند. در ظهیرالدوله یک چتی کوچک و متروکی که انگار صد سال است کسی آنجا نرفته، وجود داشت که فروغ را آنجا بردند و مقداری طول کشید که کسی بیاید برای غسل و در نهایت زنی را پیدا کردند که آمد و غسل فروغ را انجام داد.»

پس از صحبت های خواهر فروغ، کاربران شبکه های اجتماعی به دو دسته موافق و مخالف تقسیم شدند و کار به جایی رسید که مسعود کیمیایی در واکنش گفت: «متاسفانه بعد از انتشار مصاحبه ام در یکی از روزنامه ها که بیشتر در آن خودم و اتفاقاتی که بر من رفته را توضیح دادم، بسیاری موضع گرفتند و گفتند حرف های من کذب و تحریف تاریخ است… از اینکه شنیدم پس از انتشار مصاحبه ام، آدم ها دو دسته شده اند و دو دیدگاه مطرح می کنند، دلم شکست. من قصد ندارم با حرف هایم آدم ها را به جان هم بیندازم.»
باران کوثری و چرا رفتی

باران کوثری از دیگر افرادی بود که مورد حمله اینترنتی قرار گرفت و با کارگردانی کلیپ «چرا رفتی» همایون شجریان عجیب ترین واکنش ها را هم از جانب مخالفان و هم از جانب موافقان به خود دید.

از یک طرف قطعه موسیقایی «چرا رفتی» مورد استقبال طیف گسترده ای از مخاطبان موسیقی قرار گرفت و از طرف دیگر موزیک ویدئوی آن از نظر خیلی ها ضعیف ارزشیابی شد. منتقدان عنوان می کردند در مورد یک ویدئوی باران کوثری احساسات تا حد زیادی پیش پا افتاده و مبالغه شده هستند.

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

در طرف دیگر نیز موافقان اعتقاد داشتند که آنچه در این موزیک ویدئو می بینید، واکنش آدم ها نسبت به این قطعه موسیقایی است که البته مشخص است این موزیک ویدئو با زمان و هزینه اندک ساخته شده است. با گذشت زمان بحث ها از حالت تعادل و تبادل نظر خارج شد و در برخی نظرها با توهین و حمله درآمیخته شد.
دختر گل فروش

عکسی از یک دختر گل فروش در سطح شهر تهران که با چهره ای خندان در حال فروختن گل در خیابان ها است بسیار پربیننده شده و در چند روز گذشته بارها و بارها به اشتراک گذاشته شده است.

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

مانند همیشه موافقان و مخالفان نیز مشغول بحث و تبادل نظر هستند.
دی جی فسنقری

میل عجیب و مبهم کاربران به شوخی و طنازی اتفاقات مختلف در شبکه های اجتماعی به کشف یک پدیده جدید رسیده است. همه دیگر دی جی فسنقری را می شناسند. اردیبهشت ماه امسال ویدئوهای او دست به دست در میان کاربران می چرخید. یک جوان سبزواری که تلاش داشت با شرکت در مراسم های مختلف برای خود شهرتی دست و پا کند، دستمایه شوخی های کاربرانی شد که عکس هایش را فتوشاپ می کردند، نوشته های مختلفی نوشته و حتی تی شرت حاوی نامش را نیز به فروش می رساندند!

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

ماجرا از آنجایی فراگیر شد کهکلیپی به نام «باز هم شراره حادثه آفرید» در فضای مجازی منتشر و سروصدای زیادی به پا کرد. در این کلیپ فردی که ظاهرا نام او فسنقری نوشته شده در حال اجرای آهنگ در یک عروسی خانوادگی بود…

پخش کلیپ با حرکات عجیب این فرد باعث شد تا موجی از ابراز علاقه ها و تمسخر خطاب به این فرد در بین کاربران شبکه های اجتماعی ایجاد شود.

صفحه فیس بوک او در مدت زمانی کمتر از دو هفته بیشتر از 100 هزار لایک خورد و روز به روز بر طرفدارانش اضافه شد. دی جی فسنقری هم که به نظر می آمد این شهرت چند هفته ای به مذاقش خوش آمده، فیلم های بیشتری ازت خود منتشر کرد و حتی با برخی رسانه ها هم گفتگو کرد. او در یکی از گفتگوهای خودش گفته بود: «من خودم صفحه شخصی ندارم. این صفحات را هوادارانم زحمت کشیدند و ایجاد کردند. بهترین نکته این بود که مردم از شادی و خنده حرف می زدند. می گفتند از دیدن این کلیپ شادشدیم و خندیدیم. اینکه مردم روحیه خوب پیدا کردند و خوشحال شدند برای من بهترین چیز بود.»

کار به جایی رسید که قرار شد او در یک سکانس از سریال تلویزیون «جاده غریب» نقش یک خواننده عروسی را بازی کند که البته ساخت این سریال متوقف شد.

در آخرین اتفاق بامزه هم بازی دی جی فسنقری برای سیستم عامل اندروید ساخته شده و به فروش بالایی دست پیدا کرده است.
کی روش

کارلوس کی روش بعد از مسابقات جام جهانی بود که به یکی از قهرمانان کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد و کمپین های مختلف برای حمایت از تمدید قرارداد او تشکیل شده بود. این حمایت ها با گذشت چندین ماه و برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا همچنان ادامه دارد، مخصوصا بعد از بازی با عراق و حذف ایران بود که باعث شد کمپین حمایت از تمدید قرارداد کارلوس کی روش راه بیفتد که اکنون نزدیک به 100 هزار دنبال کننده دارد.

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

ریشه محبوبیت این مربی زمانی جوانه زد که توانست ایران را بی دردسر وارد جام جهانی کند و بعد از آن با بازی های از جان و دل تیم ملی توانست محبوب دل مردم عجول ایران باشد.

کاربران شبکه های اجتماعی از هیچ تلاشی برای نمایش حمایت خود از کی روش فروگذار نمی کنند و حتی آن زمان بعد از مسابقات جام جهانی این موج را به صفحه توییتر رییس جمهور نیز کشاند.

ده ها صفحه در فیس بوک برای حمایت از کی روش به راه افتاده و کاربران انواع اقسام ترفندها برای به گوش رسیدن صدایشان آغاز کرده اند؛ از نگارش متن های مختلف به زبان انگلیسی که به دست کی روش برسد تا مرور اظهارنظرهای کارشناسی برخی مربیان وطنی در پیش از جام جهانی که همگی به سرمربی تیم ملی تاخته بودند.

دلایل محبوبیت این مربی پرتغالی نزد افکار عمومی خیلی زیاد است که باعث می شود همچنان کی روش مرد محبوب این روزهای دنیای ورزش کشورمان باشد. به هر حال کی روش روانشناسی طرفداران فوتبال درایران را به خوبی کشف کرده است.
تیرباران هفت سنگ

حتی سریال های تلویزیونی نیز از حملات کاربران شبکه های اجتماعی در امان نماندند. اوایل تیر ماه امسال بود که اولین قسمت «هفت سنگ» و کپی برداری کاملا عینی آن از سریال آمریکایی «مدرن فامیلی»، بلافاصله بعداز پایان پخش با واکنش های زیادی در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی همراه بود.

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

واکنش ها طی چند ساعت به صفحه اینستاگرام بازیگران و کارگردان این سریال رسید و حتی با واکنش خود کارگردان مواجه شد. بذرافشان در مواجهه با این حجم اعتراض ها در ابتدا توپ را به زمین مخاطبان انداخت و نوشت افرادی که متوجه این شباهت شده اند، هنر نکرده اند چون کاملا مشخص است!

انتقادها همچنان ادامه داشت و کاربران هر روز سوال های جدیدتری را مطرح می کردند. آنها از کارگردان سریال، یعنی بذرافشان می پرسیدند اگر قصد داشته از روی «مدرن فامیلی» اقتباس کند چرا نامناسب ترین روش را استفاده به به صورت نعل به نعل از روی فیلم کپی کرده است؟ کاربران دیگری هم عنوان می کردند چرا اسم منبع اقتباس را در تیتراژ فیلم نیاورده اند و اصول حرفه ای حکم می کند چنین چیزی عنوان شود. این تنها کارگردان سریال نبود که مورد انتقادها قرار گرفت و بسیاری از بازیگران این سریال هم مورد حمله شدیدی قرار گرفتند.

کارگردان این فیلم در توضیحات بعدی خود گفت به دلیل محدودیت های تلویزیون مجبور شده اسم آن را در تیتراژ نیاورد اما در ادامه توضیح داده بود که از قسمت های بعدی، این اقتباس کمرنگ تر می شود. اوس رانجام ترجیح داد کل صفحه اینستاگرامش را ببندد. سایر بازیگران سریال هم عنوان می کردند که «مدرن فامیلی» را ندیده اند و با اینکه از قسمت چهارم به بعدمیزان اقتباس ها کمتر می شود.
جوان ترین پدر و مادر ایرانی

مادر 16 ساله و پدر 13 ساله اولین بار با یک عکس بی کیفیت و خبری کوتاه در شبکه های اجتماعی معروف شدند: «جوان ترین پدر ایران که متولد 1380 است، شناسنامه بچه اش را گرفت.»

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

این خبر روزها بین کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست می شدو هیچ کس اطلاعات بیشتری از این زوج جوان که به نظر می رسید از شهرهای جنوبی کشور باشند، نداشت تا اینکه کم کم توجه رسانه ها به کم سن و سال ترین پدر ایرانی جلب شد و مصاحبه های مفصلی از این زوج جوان منتشر کردند.

بعدها در مصاحبه ها مشخص شد که مادر جوان 12 ساله نیست بلکه 16 سال دارد و علی اصغر دو ماهه ثمره این ازدواج بود. وضع وقتی بدتر شد که فرزند آنها به دلیل نداشتن بخاری در خانه و تشخیص اشتباه پزشکان دچار عفوت ریوی و مشکل قلبی شد و به ناچار او را در بیمارستانی در کرمان بستری کردند.

بعداز اینکه چند مصاحبه مفصل از این زوج خیلی جوان گرفتند مشخص شد که بهزاد و زینب پسر عمو دختر عمو هستند و از سال ها قبل همدیگر را دوست داشتند. آنها در یک کوچه ای از روستاهای کرمان زندگی می کردند و از اول هم در بازی های بچگانه شان می خواستند با هم ازدواج کنند. با وجود مخالفت های خانواده بالاخره با هم ازدواج می کنند. حالا هم پشیمان نیستند. فقط زندگی شان خیلی سخت می گذرد. در گفتگوها هم مشخص می شود که نه از جایی حمایت می شوند و نه خانواده ها آنها را پشتیبانی می کنند چون پدر بهزاد به او گفته است زن گرفته ای باید خودت خرج زندگی ات را دربیاوری…
اسیدپاشی های اینترنتی

* در آذر ماه بود که نادر فتوره چی، روزنامه نگار و نویسنده در پیج فیس بوک خودبا قلم تند و خارج از عرفی از بهاره رهنما برای اجرای مقتل خوانی چند وقت پیشش در برج میلاد انتقاد کرد.

این انتقاد با واکنش بهاره رهنما، همسرش، گروهی از نویسندگان، روزنامه نگاران و کاربران اینترنتی روبرو شد. از یک سو رهنما در دفاع از خود نسبت به این توهین واکنش نشان داد و حتی تا پای شکایت هم پیش رفت.

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

از سوی دیگر نیز فتوره چی همچنان در دفاع از انتقادی که کرده در صفحه فیس بوک خود فعالیت می کرد… بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت این ماجرا به صلح رسید و بهاره رهنما در حاشیه یک مراسم با فتوره چی صحبت کرد و این ماجرا به انتها رسید و گفت چقدر خوب است که آدم ها با هم در مورد مشکلاتشان رو در رو صحبت کنند.

* برای مورد بعدی می توان به ماجرای هانیه توسلی اشاره کرد. پس از مرگ مرتضی پاشایی بود که بسیاری از چهره های مطرح، درگذشت او را تسلیت گفتند وبرخی ها هم که شناخت کاملی از او نداشتند ترجیح دادند اظهارنظر خاصی نکنند. برخی کاربران اما این موضوع را تاب نیاوردند و در برخی موارد کامننت های فراوان اعتراضی و بعضا توهین آمیز نسبت به سکوت کنندگان مرگ مرتضی پاشایی وارد کردند.

هانیه توسلی یکی از آنها بود که شناختی از این خواننده جوان نداشت و پس از این ماجرا هم با گوش کردن آهنگ هایش، سبک پاشایی را نپسندید وبه همین دلیل تشخیص داده بود پیامی ندهد و این موضوع را اعلام کرده بود.

این اظهارنظر هانیه توسلی در اواخر ماه آبان به مذاق خیلی ها خوش نیامده و برخی کامنت های کاربران تندتر از گذشته شد. پس از این اتفاقات، هانیه توسلی تصمیم گرفت صفحه خود را با یک توضیح درباره علت این تصمیم اش ببندد…

* در نشست «پدیدارشناسی فرهنگی یک مرگ» جامعه شناسان مختلفی حضور داشتند و به بررسی ابعاد درگذشت مرتضی پاشایی و دلایل به وجود آمدن موج بزرگ پس از مرگ او پرداختند. یوسف اباذری، جامعه شناس معروف با لحنی نامتعارف و عصبی به نقد موج پس از مرگ درگذشت مرتضی پاشایی پرداخت و طرفداران او را زیر سوال برد اما این بار لحن و نوع صحبت های او با واکنش گسترده شرکت کنندگان در این مراسم و همچنین کاربران اینترنتی مواجه شد…
سطل آب یخ

چالش سطل آب یخ در روزهای گرم تابستان و شهریورماه بود که حرف اول را در شبکه های اجتماعی می زد و روز به روز به تعداد افرادی که به این چالش دعوت می شدند اضافه می شد. چند ماهی بود که سایت ها و شبکه های اجتماعی پر شده بود از فیلم های افراد سرشناسی که بر سر خود یک سطل آب یخ سرازیر می کردند.

ماجراهای جنجالی که در سال 93 در شبکه های اجتماعی رخ داد + تصاویر

از بیل گیتس و مارک زاکربرگ بگیرید تا مسی و کریستیانو رونالدو… کم کم این موج آنقدر فراگیر شد تا اینکه پای چالش آب یخ به ایران هم رسید و موج اولیه آن را علی کریمی با انجام آن به راه انداخت و علی دایی، رضا عطاران و مازیار فلاحی را هم به این چالش دعوت کرد. موج آن مانند گلوله ای کوچک در کوهستان پر برف کم کم به بهمن بزرگی تبدیل و طبق معمول این اتفاقات در ایران، به پدیده ای همه گیر تبدیل شد.

این موج بالا گرفت به طوری که چهره های مشهور دیگری مانند رضا عطاران، بهرام رادان، زانیار و سیروان خسروی، یغما گلرویی، فریدون زندی، رضا صادقی، نیوشا ضیغمی، شیلا خداداد و … را با خود درگیر کرد.

از میان تمام این افراد در ابتدا تنها رضا صادقی، بهرام رادان و زانیار خسروی بودند که به فلسفه پشت این اتفاق که همان جلب توجه عموم به یک نوع بیماری صعب العلاج و جمع آوری پول برای کمک به این بیماران است توجه کردند و تازه همین افرادنیز خیلی خود را درگیر بیماری ALS نکردند و ترجیح دادند از بیماری هایی مثل سرطان نام ببرند.

به نظر می رسید در روزهای نخست ورود این چالش به ایران کمتر کسی از فلسفه اصلی آن خبر داشت و علاوه بر افراد مطرح، مردم عادی زیادی نیز خود را درگیر این چالش کردند. با اینحال بسیاری از کاربران ایرانی این ماجرا را به شوخی و کل کل در نظر گرفتند و گرمای هوا و تابستان نیز باعث شد تا از ریختن آب یخ روی خود مضایقه نکنند! در حالی که این کمپین در سایر نقاط دنیا به خاطر مشکلات کم آبی به شکل دیگری پیگیری می شد به هر حال از آن موج هایی بود که سریع آمد و سریع هم رفت.

هادی بازدید : 394 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

کاراگاه گلناز اسماعیلی می‌گوید از کودکی وقتی کارتون پلنگ‌صورتی را می‌دیده به کار کارآگاهی علاقه داشته است. او از سن ۱۹ سالگی در آلمان به عنوان کارآگاه خصوصی فعالیت می‌کند.

 

گلناز اسماعیلی یک کاراگاه خصوصی در آلمان است. او در کودکی به آلمان مهاجرت کرده و بیش از ۲۰ سال است که کارآگاه است.

او پس از اتمام دوره کاراگاهی، در آکادمی امنیت برلین که اکثرا افراد نظامی در آن تحصیل می‌کنند، به‌عنوان “محافظ شخصی” نیز تحصیل کرده است. با اتمام این دوره، حالا او اگر در پرونده‌ای نیاز به اسلحه داشته باشد، مجوز حمل آن را دارد. به همین دلیل او هر هفته باید با اسلحه تمرین کند.

او در کنار کار کاراگاهی و بادیگاردی در امور امنیتی برخی فرودگاه‌های آلمان نیز مشغول به کار است. همین‌طور در بخش امنیتی برخی نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های آلمان هم فعالیت می‌کند.

کارآگاه گلناز اسماعیلی می‌گوید از کودکی وقتی کارتون پلنگ‌صورتی را می‌دیده به کار کارآگاهی علاقه داشته است. او از سن ۱۹ سالگی در آلمان به عنوان کارآگاه خصوصی فعالیت می‌کند. “دویچه وله” تصاویری از زندگی و کار متفاوت این بانوی ایرانی تهیه کرده که در ادامه می‌بینیم:

دختر مسلح ایرانی در آلمان + تصاویر

دختر ایرانی در نقش کاراگاه خصوصی

دختر مسلح ایرانی در آلمان + تصاویر

دختر مسلح ایرانی

دختر مسلح ایرانی در آلمان + تصاویر

دختر مسلح که در آلمان کاراگاه خصوصی است

دختر مسلح ایرانی در آلمان + تصاویر

دختر مسلح ایرانی

دختر مسلح ایرانی در آلمان + تصاویر

گلناز اسماعیلی دختر مسلح در آلمان

هادی بازدید : 622 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

یک هفته دیگر تا آغاز سال جدید باقی مانده و مردم کشورمان در تکاپوی فراهم‌کردن مایحتاج شب عید هستند…

 

بسیاری نیز تاکنون پوشاک و خوراک مورد نیاز خود را تهیه کرده‌اند،‌ اما عده دیگری هنوز برای خرید البسه اقدام نکرده‌اند. از سوی دیگر تب خرید «لباس مارک» به خصوص میان اقشار مرفه جامعه همیشه داغ بوده است. یکی از این برندهای معروف «D&G» است. شاید برایتان سؤال شود که چرا از میان برندهای متعدد، تنها این نام را مطرح کردیم؟ با ما همراه باشید تا پاسختان را بیابید.

جولان دادن برند همجنس گرایی در کشور + عکس* خرید از D&G یعنی حمایت از همجنس گرایی

کلمه «D» مخفف نام یک فرد ایتالیایی به نام  Domenico Dolce و کلمه «G» مخفف نام یکی از طراحان مد در ایتالیا به نام  Stefano Gabbana است، این دو مرد در جوانی به همجنس گرایی روی آورده و با هم ازدواج می‌کنند! سپس شرکتی را در طراحی مد لباس، کیف، کفش، عطر و … به نام دی اند جی تأسیس کردند، در واقع یکی از بزرگترین و مشهورترین برندهای لباس، کیف، کفش و … را با هدف جذب و حمایت از همجنس‌ گرایان و همجنس بازان با همین عنوان «D&G» تأسیس کرده‌اند.

دومنیکو دلچه و استفانو گابانا با حمایت صهیونیست‌ها کار طراحی لباس در صنعت هالیوود را در بسیاری از موارد عهده‌دار شدند، به طور مثال لباس‌هایی را برای مدونا، مونیکا بلوچی، ایزابل روسلینی، نیکول کیدمن، دمی مور و … طراحی کردند.

جولان دادن برند همجنس گرایی در کشور + عکسدومنیکو و استفانو در سال ۲۰۰۵ میلادی از هم جدا می‌شوند و دوباره در سال ۲۰۰۸ کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. چند سال بعد یعنی در دسامبر ۲۰۱۴، گابانا نامه‌ای عاشقانه‌ای به دلچه می‌نویسد که در روزنامه انگلیسی‌زبان «ایندیپندنت» منتشر می‌شود، او در این نامه ضمن ابراز عشق و علاقه به دلچه و بیان رابطه عمیق ۲۸ ساله میان خودش و او می‌گوید: به خاطر موفیقت در برنامه کاری و زندگی شخصی از تو تشکر می‌کنم، تو برای من منحصر به فرد هستی و عاشق تو هستم!

* لزوم حمایت از برندهای باکیفیت ایرانی

شاید چنین مطرح شود که افراد در خرید لوازم مصرفی‌شان مختار هستند، اما نکته قابل توجه اینکه برخی تولیدکنندگان بر روی محصولات ایرانی این آرم را الصاق می‌کنند تا محصولاتشان به فروش برسد، به طور مثال یک چرم‌دوز که بهترین کیف‌های چرمی دست‌دوز را تولید می‌کند و از قضا جزو مداحان اهل بیت است، هنگامی که با سؤال ما روبرو شد که چرا آرم «D&G» را بر روی محصولتان می‌زنید، در جواب گفت: برای اینکه مردم با دیدن این آرم، محصول تولیدی را می‌خرند. (او از ماهیت اصلی این آرم آگاهی نداشت)

جولان دادن برند همجنس گرایی در کشور + عکسطبیعی است که مردم از پشت‌پرده برندهای مشهور آگاهی نداشته باشند و ناخواسته نسبت به خرید این اجناس اقدام کنند، اما مطمئناً با ما هم‌عقیده‌اید که پوشیدن چنین برندهایی و حمایت غیرمستقیم از همجنس گرایی ، شایسته یک ایرانی مسلمان آن‌هم با فرهنگ چند هزار ساله نیست.

جولان دادن برند همجنس گرایی در کشور + عکسفراموش نکنیم که ذخائر بانکی «دومنیکو دلچه» ۲۲۰۰ میلیون دلار و «استفانو گابانا» ۲۱۰۰ میلیون دلار اعلام شده است! این موضوع وظیفه رسانه‌ها و مسئولان را سنگین‌تر می‌کند که ضمن حمایت از کالای باکیفیت داخلی، محصولات ایرانی اسلامی را حمایت کنند

هادی بازدید : 575 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

سلنا گومز بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی که در دنیای موسیقی جنجالی بوده است در مسجد شیخ زاید دبی تصاویری با ژست‌های عجیب و غریب منتشر کرده که با انتقادهای زیادی همراه بوده است.

 

اقدام جنجالی بازیگران زن هالیوود در دوبی + عکس

تعدادی از ستارگان هالیوود با انتخاب یکی از مساجد امارات به عنوان مکانی توریستی این مکان را با سالن‌های مُد اشتباه گرفتند!

یک بازیگر زن هالیوود به همراه یک خواننده مشهور آمریکایی که در دنیای موسیقی جنجالی بوده است در مسجد شیخ زاید دبی تصاویری با ژست‌های عجیب و غریب منتشر کرده که با انتقادهای زیادی همراه بوده است.

اقدام جنجالی بازیگران زن هالیوود در دوبی + عکس

«سلنا مری گومز» هفته گذشته به همراه بازیگران زن هالیوود در سفر به دبی، مسجد شیخ زاید را به عنوان مکانی توریستی انتخاب کرده و وارد این مکان شدند!

اقدام جنجالی بازیگران زن هالیوود در دوبی + عکس

علاوه بر سلنا گومز، هالیوودی‌های مشهوری از جمله کندال جنر (خواهر کیم کارداشیان) و گیگی جدید و نامزد خواننده‌اش کودی سیمپسون و همچنین یکی از مدل‌های ویکتوریا سیکرت به نام دیون ویندسور با ژست‌های متفاوتی در مسجد شیخ زاید عکس گرفتند. این تصاویر با انتقادهای گسترده روبرو شده و کاربران شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را متهم به بی‌احترامی به مقدسات مسلمانان کرده‌اند.

اقدام جنجالی بازیگران زن هالیوود در دوبی + عکس

منتقدان از بازیگران زن هالیوود گفته‌اند که به نظر آنها مسجد مسلمانان را با سالن‌های مُد اشتباه گرفته‌اند و نباید به آنان اجازه ورود به مساجد داده شود.

اقدام جنجالی بازیگران زن هالیوود در دوبی + عکس

این اولین بار نیست که چنین افرادی مسجد را به عنوان نقطه توریستی خود انتخاب می‌کنند و وارد آن می‌شوند. سال گذشته رابین ریانا فنتی که به نام ریحانا یا ریانا شناخته می‌شود در این مسجد عکس انداخت که مورد انتقاد قرار گرفت و مقام‌های مسجد با اعتراض‌های به وجود آمده او را از مسجد بیرون کردند.

اقدام جنجالی بازیگران زن هالیوود در دوبی + عکس

مقامات مسوول مسجد شیخ زاید گفته‌اند که افراد مشهور در این مکان ژست‌هایی می‌گیرند که در تضاد با حرمت یک مکان مقدس است و در این موارد افرادی خاطی به صورت مودبانه بیرون رانده می‌شوند.

هادی بازدید : 632 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

پس از انتشار عکس های آتلیه ای آزاده نامداری و احسان علیخانی ، شایعاتی در مورد رابطه ی این دو مجری سرشناس در فضای مجازی منتشر شد که آزاده نامداری در مورد این شابعات، چنین واکنش نشان داد…

 

متن منتشر شده ی آزاده نامداری به شرح زیر می باشد:

نمیدونم چه اتفاقی افتاده که سه روز مونده به سال تحویل،وهمینطور پخش مستند من این همه حاشیه رخ میده…امروز آقای علیخانی چون صفحه ای دراینستاگرام ندارن ازمن خواستن توضیحی به هوادارانشون ودوستای خوب خودم بدم.امروزشیش تاعکس مربوط به سه سال پیش به ناگهان منتشرشد،نه میدونیم کی ونه میدونیم چرا،،فقط باید بگم این عکسها در آتلیه ی آقای بابک مانی برای مجله ای گرفته شد درسال نود ویک که مابه اتفاق سالتحویل اجراکردیم،،فقط همین،آنقدر عادی،،،خلاصه هدف ازانتشارش اینروزا چی بوده نمیدونم،..ایشالا امسال شبکه سه بهترین خواهد بود مطمینم..واین حاشیه ها کاری ازپیش نمیبره..یاحق

خبرساز شدن شایعه رابطه ی احسان علیخانی و آزاده نامداری + عکس

شبکه اجتماعی آزاده نامداری

هادی بازدید : 621 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

چند شب گذشته، براساس اطلاعاتی که از سر تیم های اطلاعات بسیج حوزه ۲۰۷ تهرانسر مبنی بر برگزاری یک مراسم پارتی در غرب تهران دریافت شد، پس از کسب دستور قضایی از معاون دادستان و هماهنگی مربوطه با نیروی انتظامی، با حضور پلیس امنیت اخلاقی و ضابطین قضایی اطلاعات حوزه مقاومت بسیج ۲۰۷ الغدیر، ۶۰ نفر (چهل نفر آقا و۲۰ نفر خانم) در حین ارتکاب جرم و شرب خمر و حالت مستی دستگیر شدند.

 

بازداشت 60 دختر و پسر در پارتی مختلط شبانه در تهرانسر + عکس

صمد اسدی فرمانده حوزه ۲۰۷ الغدیر تهرانسر نیز در گفتگویی عنوان کرد: در این پارتی که در یک باشگاه ورزشی بدنسازی مربوط به یک دستگاه غیردولتی برگزار شد، از پیشرفته ترین ابزار و وسایل نورپردازی استفاده شده بود و نکته ی قابل توجه این بود که تمام دستگیر شدگان در این پارتی ، دارای مچ بندهای سبز رنگ یک شکل بودند.

وی در ادامه افزود: در این عملیات، مقادیری مشروبات الکی و مواد مخدر کشف و ضبط و باشگاه مربوطه تا اطلاع ثانوی پلمپ و متهمین نیز برای انجام سیر مراحل قضایی تحویل نیروی انتظامی شدند.

هادی بازدید : 642 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

سحر محمدی خواننده زنی است که به صورت غیر قانونی به تک خوانی می پردازد و با همکاری مجید درخشانی و عوامل بهایی خارج نشین به تورهای اروپایی رفته و اجرای زنده در شبکه های ماهواره ای و کنسرت های شب نشینی خارج نشینان را از دست نمی دهد.

 

اجرای سحر محمدی در شیراز بعد از کشف حجاب در لندن! + تصاویر

بنا بر این گزارش این خواننده زن به تازگی در سفر به لندن به مناسبت پاسداشت زنان کاباره ای برگزار شده بود! به تک خوانی پرداخته و سپس به همراه دیگر نوازندگان به کشف حجاب گروهی پرداختند. هر چند پیش از این نیز تصاویر سحر محمدی بدون حجاب و در آغوش مردان در صفحات اجتماعی منتشر شده بود.

اما سحر محمدی بدون هیچ مشکلی به راحتی بعد از تک خوانی برای بهائیان خارج نشین و کشف حجاب و پاسداشت خوانندگان زن دوران طاغوت به راحتی دوباره به کشور بازگشت و تمام برخورد وزارت ارشاد با این خواننده در این حد بسنده شد که معاونت حقوقی این وزارتخانه اعلام کرد: در آینده با اجراهای ایشان برخورد می شود.

اجرای سحر محمدی در شیراز بعد از کشف حجاب در لندن! + تصاویرحال سحر محمدی بعد از اینکه تعطیلات نوروزی خود را به راحتی سپری کرده است، قرار است تا اول اردیبهشت آنگونه که در صفحه خود اعلام کرده است، در نمایش اپرای سعدی که در شیراز اجرا می شود روی صحنه برود و بعد هم در اجراهای این تئاتر در کشورهای اروپایی این تیم را همراهی کند.در این میان آنچه بیش از هر چیزی به عنوان سوال مطرح می شود این است که تکلیف وزارت ارشاد با موضع گیری ها و دفاع های تمام قد وزیر ارشاد از هنرمند نماهایشان مشخص است اما آیا نهادهای قانونی و نظارتی و پلیس امنیت ناجا کشور همچنان در گیر و دار تعطیلات عید به سر می برند و یا خواب بهاریشان هنوز تمام نشده است که اینچنین خوانندگان زن متخلف آزادنه مشغول فعالیت هستند؟!
اجرای سحر محمدی در شیراز بعد از کشف حجاب در لندن! + تصاویر
عکس مجید درخشانی
بدون شک مردم انقلابی بعد از مدتی فرصت برای دستگاه های قضایی و امنیتی کشور در صورت عدم برخود خود وارد صحنه شده و قارچ های سمی رشد کرده را از ریشه خواهند سوزاند.
اجرای سحر محمدی در شیراز بعد از کشف حجاب در لندن! + تصاویر

 

هادی بازدید : 677 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

بازار کسب و کار اگر قائل به قوانین و مقررات خاص خود نباشد و از موازین و چارچوبهای خود خارج شود دیگر خواص یک تجارت سالم را نخواهد داشت. به عقیده مراجع دینی تجارتی که بر خلاف شئون اخلاقی تجارت نماید درآمد حاصل از آن نیز دارای شبهه خواهد بود.

 

بازار داغ کارهای غیر اخلاقی برای دختران با درآمد بالا در تهران + تصاویر
برخی از  سایت های آگهی توجه کافی به این امر نمی کنند و این در حالی است که این سایت های تبلیغاتی توسط نهادهای نظارتی همچون  پلیس فتا  ظاهرا تحت کنترل می باشند.

بازار داغ کارهای غیر اخلاقی برای دختران با درآمد بالا در تهران + تصاویر

اخیراً در یکی از این سایت ها که مخاطبان فراوانی به صورت روزانه آن را رصد می کنند تبلیغاتی از یکی از شرکت های پوشاک زنانه به منظور استخدام خانم ها به منظور امور مدلینگ در چهارچوب کارهای غیر اخلاقی منتشر شده است.

این شرکت با ذکر میزان درآمد حاصل به جذب مخاطب به این کار بیشتر دامن زده است. این اتفاق در حالی است که تصاویر منتشر شده در این سایت از حداقل های ضوابط اخلاقی برخوردار نبوده و سعی در جلب مشتری با هر سبک و سیاقی نموده است.

بازار داغ کارهای غیر اخلاقی برای دختران با درآمد بالا در تهران + تصاویر
لازم به ذکر است که صدا وسیما نیز تبلیغات این سایت را انجام داده است و این خود دلیلی بر بی توجهی به  تبلیغات است. سرباز کردن از این اتفاق که مسئولیتی در  قبال آگهی دهنده متوجه پخش کننده آگهی نیست،  معضلی جدی است که در صورت عدم تصمیم گیری مناسب در مورد اینچنین کارهای غیر اخلاقی ، تبعات جبران ناپذیری را متوجه ساختار اخلاقی جامعه خواهد نمود.

بازار داغ کارهای غیر اخلاقی برای دختران با درآمد بالا در تهران + تصاویر

تجارت با کارهای غیر اخلاقی

هادی بازدید : 704 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

دختر ۲۰ ساله بعد از برقراری رابطه نامشروع با یک پسر ۱۴ ساله باردار شد و به همین دلیل زندانی شد.

 

“برتانی لنای ویانت” امریکایی در یک رستوران کار می کند و به خاطر برقرار کردن رابطه جنسی با یک پسر نابالغ از سوی دادگاه ایالتی گناهکار شناخته شده و بزودی راهی زندان میشود.

مادر این نوجوان زمانیکه عکسهای سونوگرافی و بارداری این دختر را دید با پلیس تماس گرفت و پرده از این ماجرا برداشت . بعد از بازجویی از پسر نوجوان مشخص شد که او ماههاست با این زن رابطه دارد.

باردارشدن دختر 20ساله از رابطه نامشروع با پسر 12 ساله + عکس

این پسر که نامش فاش نشده است ۱۴ سال سن دارد و میگوید زمانیکه فهمید “بریتانی” از او باردار است مرتبا او را نزد پزشک میبرد تا با انجام معاینات مستمر از سلامت فرزندش با خبر باشد. پلیس بعد از اینکه این خانم فرزندش را به دنیا آورد او را بازداشت کرد.

او طبق قوانین ایالتی پنسیلوانیا به خاطر برقراری رابطه نامشروع با یک نوجوان که به سن قانونی نرسیده و از نظر قانون نابالغ است مجرم شناخته شده و به پرداخت ۲۰ هزار دلار جریمه محکوم شد. و در حال حاضر با قرار  وثیقه دادگاه روانه زندان شده است.

در حال حاضر فرزند او که از رابطه نامشروع متولد شده است، نزد مادرش است. چگونگی ملاقات و آشنایی این زوج هنوز مشخص نشده است و اینکه آیا آنها برای ادعایشان تست تعیین والد انجام داده اند یا خیر منتشر نشده است.

هادی بازدید : 528 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

سایت خبری خوزستان نوشت: هرچند در سالیان اخیر و با تلاش مسئولین ظرفیت توریستی دزفول و رودخانه این شهر فعال تر شده است اما در کمال تاسف عوارض و تبعات آن کمتر مورد توجه قرار گرفته است و این مسئله باعث شده تا هنجارشکنی های صورت گرفته توسط برخی گردشگران، محیط های توریست پذیر را به عرصه وقایعی ناخوشایند تبدیل کند.

 

در اتفاقی عجیب، گروهی از گردشگران زن و مرد غیر بومی که در تعطیلات نوروز امسال به جزیره دریاچه سد آمده بودند؛ گویا این مکان را با سواحل نیویورک یا آنتالیا اشتباه گرفته و بدون پوشش و باحالتی زننده به ورزش و تفریح در ساحل جزیره پرداختند و…!

هنجارشکنی دختران در سواحل دزفول + تصاویر

این افراد در ابتدای فروردین امسال و بوسیله قایق کایاک به گوشه ای از پشت جزیره که معمولا محل خلوتی است رفته و چادر زده بودند و بدون توجه به مردمی که برای لحظاتی آسایش به این منطقه آمده بودند اقداماتی خلاف عرف و قانون جامعه انجام دادند.

اینکه چند نفر افراد لاابالی و بیگانه با فرهنگ منطقه و بلکه کشور، خلوت دریاچه سد را به عنوان فرصتی برای رفتارهای خارج از عرف و اخلاق ببینند، فارغ از جریحه دار کردن غیرت عمومی در دارالمومنین دزفول، زنگ خطری برای مسئولین شهرستان به شمار می رود.
سواحل رودخانه و دریاچه آن حریم عمومی همه شهروندان محسوب می شود و نباید کار به جایی برسد که خانواده ای که برای یک تفریح یک روزه و با اجاره ۷۰ هزارتومانی قایق به این محل خلوت می آید شاهد چنین رفتارهای وقیحانه ای باشد. مسلما امنیت این منطقه تنها در حفظ سد و نیروگاه برق آبی آن نیست.

متاسفانه همه ساله و در آستانه فصل گرما نگرانی مردم متدین دزفول از هنجارشکنی های ساحلی رو به افزایش می رود و لازم است که در این خصوص تدابیر ویژه اندیشیده شود.

هنجارشکنی دختران در سواحل دزفول + تصاویر

پی نوشت:

ازانتشار برخی تصاویر هنجارشکنی به همراه جزئیات آن معذوریم.

هادی بازدید : 410 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

تصویر امیرقاسمی در صدا و سیما هنگامی دیده شد که کمیل قاسمی برنده کشتی آخر با آمریکا شد و هنگامی که او از کنار تشک به رختکن راهنمایی می شد، مرد تلویزیونی ایرانی ساکن لوس آنجلس به او تبریک گفت.

 

با علیرضا امیرقاسمی بیشتر آشنا شوید:

علیرضا امیرقاسمی یکی از کنسرت گذاران ایرانی و مدیر سابق شبکه تلویزیونی تپش در لوس آنجلس است. او از اولین کارگردانان موزیک ویدئو در سال‌های بعد از انقلاب ۱۳۵۷ محسوب میشود. وی در تلویزیون تپش با بیژن پاکزاد و داریوش اقبالی سریال‌های ریالتی شو یا مستند ۱۲ قسمتی ساخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی در طول سالهای کاری‌اش، با اجرای برنامه های بسیار پر بیننده‌ای همچون uncut توانست برای خود معروفیتی دو چندان ایجاد کند.

مجری شبکه لوس آنجلسی در صدا و سیما + عکس

علیرضا امیرقاسمی در صدا و سیما

مجری شبکه لوس آنجلسی در صدا و سیما + عکس

علیرضا امیرقاسمی و افشین پیروانی

هادی بازدید : 251 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

لیلا فروهر (خواننده لوس آنجلسی) که بی حاشیه به فعالیت های هنری اش در آنسوی آبها ادامه میدهد، با منتشر شدن عکسی باورنکردنی از وی، حسابی حاشیه ساز شده است.

 

جالب است بدانید که لیلا فروهر فرزند جهانگیر فروهر (هنرپیشه ی پیش از انقلاب) می باشد. مزار پدر این خواننده لوس آنجلسی، در قطعه ی هنرمندان بهشت زهرا (س) در نزدیکی مزار محمدعلی فردین و مرتضی پاشایی می باشد.

عکس باورنکردنی از لیلا فروهر ، قبل و بعد از آرایش

عکس قبل از آرایش لیلا فروهر

هادی بازدید : 285 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

پایگاه خبری شهر کریمه نوشت: حال این روزهای قم خوب نیست…

 

متولی کیست؟ تعرض به حریم ملکوتی حرم مطهر و فقدان اقدامات حداقلی امر به معروف و نهی از منکر.

متاسفانه در تعطیلات سالیانه و علی الخصوص ایام نوروز و هنگامه اوج حضور مسافران و زائران، وضعیت اطراف حرم مطهر بیشتر به خیابان های بالای شهر تهران و یک شوی مد و لباس می شود تا یک شهرحوزوی و پایگاه دینی.

ابو مسلـم عبدى گوید: امام صادق (ع) فرمود: خاک قـم مقدس است و ساکنانـش از ما هستنـد و ما از آنان.
مجلسـى، بحـار الانـوار، ج ۵۷، ص ۲۱۹ ـ ۲۱۸.

روزگاری نه چندان دور در قم و خصوصا در حریم نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها، تقاطع‌ها و میدان‌ها و خیابان‌ها، حال و هوای معنوی خاصی جریان داشت، صفای روحانی بیشتری جریان داشت، از زائرین، مسافرین و مجاورین هر کسی نزدیک به حرم مطهر می‌شد، چه از سر شرم و حیاء و چه به سبب تاثیر فضای معنوی، بیشتر رعایت می‌کرد ولی این روز‌ها حتی تا پشت دیوارهای حرم مطهر و در مواردی حتی طراوت معنوی محیط داخلی را نیز این از دست داده‌ایم، تا همین چند سال پیش اگر خانمی بی‌حجاب قصد عبور یا ورود به حریم کریمه اهل بیت (س) رو داشت، وقتی به خیابان ارم و خیابان آستانه می‌رسید فورا حجابش را کامل می‌کرد، مردم قم بی‌حجاب نمی‌دیدند و یا بسیار کم روئیت می‌کردند، بد حجابی و بی‌حجابی‌ها منحصر بود به برخی نقاط شهر و مناطقی که از نظر بافت فرهنگی و دینی و مذهبی، با سایر مناطق فرقهای بسیاری داشت.

این روزها و در کمال شرمساری وضعیتی بسیار نامناسب و دور از شأن در استان مقدس قم و خصوصا اطراف حرم مطهر بوجود آمده.یادم نمی رود که تا همین چند وقت پیش پیرمردی در مقابل درب شبستان حرم مطهر با تابلویی در دست کوتاهی مسوولان را به رخ می کشید و مانند یک مامور موظف صبح و عصر احادیث حجاب را به نمایش می گذاشت.ولی متاسفانه و با وجود ناهنجاری های متعدد و روز افزون فرهنگی و مخصوصا بی حجابی در   شهری با وجود تعداد بی شمار مراکز فرهنگی و دینی و قریب به هشتاد هزار طلبه علوم دینی به ندرت علایم و عناصر آموزشی و اقدامات موثر ناهی از منکر را می توان روئیت نمود و تراکم تابلوهای تجاری و تبلیغاتی جایی را برای علایم و تابلوهای ارشادی و فرهنگی باقی نگذاشته اند.

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی در استان مقدس قم

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحجابی دختران و زنان در اماکن مذهبی قم + تصاویر

بدحابی در قم

هادی بازدید : 155 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

سری قبلی از عکسهای آتلیه ای شهره قمر که منتشر شد، فکر می کردیم که سقف جنجالی بودن وی تا همین اندازه باشه، اما با انتشار این تصاویر جدید، حسابی سورپرایز شدیم.

 

عکس های جدید، شخصی و جنجالی از شهره قمر

عکسهای شهره قمر

عکس های جدید، شخصی و جنجالی از شهره قمر

تصاویر جنجالی شهره قمر

عکس های جدید، شخصی و جنجالی از شهره قمر

عکسهای شهره قمر

عکس های جدید، شخصی و جنجالی از شهره قمر

عکسهای شهره قمر

عکس های جدید، شخصی و جنجالی از شهره قمر

عکسهای شهره قمر

عکس های جدید، شخصی و جنجالی از شهره قمر

عکسهای شهره قمر

عکس های جدید، شخصی و جنجالی از شهره قمر

عکسهای شهره قمر

عکس های جدید، شخصی و جنجالی از شهره قمر

عکسهای شهره قمر

هادی بازدید : 623 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

مدتی پیش بود که چین شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان به ویژه بازار های تهران و سایر شهرستان های ایران کرده بود، کمی بعد از آن لاک مختص وضو برای زنان مسمان را وارد بازار کرد.

 

مدتی بعد نیز قرآن های دیجیتال چینی وارد بازار شد که در برخی از آیات و سوره های قران تعمدا تحریفاتی صورت داده بودند. به عنوان مثال می توان به تحریف تعمدی که در سوره یس صورت گرفت بود اشاره داشت. که به سرعت توسط دولت از ورود و توزیع آن جلوگیری به عمل آورد.

اما باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار دختران مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند.

تولید زنان و دختران مصنوعی در چین ، جنجال به راه انداخت + تصاویر

نمونه ای از زن مصنوعی چینی

چینی ها دختران مصنوعی را تولید کرده اند که مانند جنس مونث دارای اندام زنانه هستند و مردانی که مجردند و نیاز جنسی فراوانی دارند از این آدم های مصنوعی استفاده می کنند. د‌‌ر ساخت اعضای بد‌‌ن این دختران مصنوعی از ماد‌‌ه سیلیکون که قابلیت ارتجاعی د‌‌ارد‌‌، استفاد‌‌ه شد‌‌ه و از نظر لطافت به پوست طبیعی انسان نزد‌‌یک است.

تولید زنان و دختران مصنوعی در چین ، جنجال به راه انداخت + تصاویر

تصورش برای خیلی‌ها سخت و غیر قابل باور است، تولید‌‌ زن مصنوعی که یک سایت چینی د‌‌ر مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید‌‌ کنند‌‌ه این عروسک‌های انسان نما گفت : هد‌‌ف ما سازند‌‌گان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است ، به‌خصوص جوانان بعضی کشورها که د‌‌ر محد‌‌ود‌‌یت به سر می‌برند‌‌!

تولید زنان و دختران مصنوعی در چین ، جنجال به راه انداخت + تصاویر

این محصول ضد‌‌ انسانی که مخرب فکر و اخلاق جوانان د‌‌ر هر کشوری است با قیمت بسیار ارزان د‌‌ر د‌‌سترس مرد‌‌م است . زن مصنوعی که چینی‌ها د‌‌ر چند‌‌ ماهه اخیر ساخته اند‌‌ می‌تواند‌‌ هر کارى را براى صاحب خود‌‌ انجام د‌‌هد‌‌ به گفته سازند‌‌گان این عروسک‌های مبتذل و محصولات ضد‌‌بشر بر عروسک‌های مشابه پیشین این امتیاز را د‌‌ارد‌‌ که تا ۹۹ د‌‌رصد‌‌ شبیه زن‌های معمولی است.

این مساله از آن جهت نگران کننده است که باعث می شود ارزش و کرامت الهی انسان بویژه زنان زیر سوال برود.

این نوع وسایل که باعث از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان می شود بشدت از سوی رسانه های غربی فارسی زبان تبلیغ می شود که مشخصا با هدف ضد ارزشی است.

تولید زنان و دختران مصنوعی در چین ، جنجال به راه انداخت + تصاویر

شایان ذکر است این محصول غیر اخلاقی تمام جوامع را به دور از اندیشه های مذهبی نشانه گرفته است و با تبلیغات گسترده ای که از شبکه های ماهواره ای  تبلیغ می شود با گستره توزیعی که چین در دست دارد به سادگی این محصولات “زنان و مردان مصنوعی ” را به بازار کشورهای تحت سلطه اش ارسال می کند.

کشورهای اسلامی ، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس در ماه های گذشته با توزیع فراوان این محصولات توسط چین مواجه شده اند. بر اساس آمارهای منتشر شده در چند ماه گذشته محموله های زیادی از این محصولات توسط کشورهای اسلامی مصادره شده است و اجازه ورود قانونی پیدا نکرده اند؛ اما محموله های زیادی هم بصورت قاچاق با توزیع بالا وارد این کشورهای اسلامی شده است.

هادی بازدید : 430 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

عده ای از روحانیون در ترکیه همزمان با نزدیک شدن به ماه رمضان، با حضور در سواحل توریستی این کشور جزواتی حاوی توصیه هایی به منظور حفظ و رعایت شئونات اسلامی در بین زنان توزیع کردند.

 

به گزارش سی ان ان ترک، این روحانیون با تویع جزوه ای با عنوان “بانویی که مورد تایید  خدا و رسول خداست” در بین زنان، آنها را به پوشاندن اعضای بدنشان در برابر نامحرمان فراخواندند.

« نهی از منکر » روحانیون ترکیه به زنان در سواحل توریستی + عکس

توزیع این جزوه ها در مواردی با عکس العمل های منفی و اعتراضی زنان و دختران ترکیه روبرو شده است. این جزوه حاوی ۷۲ بند درباره رعایت شئونات اسلامی و اصول مورد تایید و تاکید اسلام درباره رعایت حجاب و عفاف اسلامی برای زنان است.

همزمان یکی از مفتیان ترکیه با صدور حکمی، زنان و مردان روزه دار را از شنا کردن مختلط در این سواحل توریستی در ایام ماه رمضان برحذر داشت.

“نوح کرکماز” یکی از مفتیان ترکیه با صدور بیانیه ای از زنان و مردان روزه دار خواست با نشان دادن اعضای بدن خود به نامحرم در ماه رمضان، اجر و ثواب روزه خود را از بین نبرند.

این مفتی ترکیه ای در بیانیه خود تاکید کرده است که شنا کردن در ماه  رمضان منعی ندارد اما زنان و مردان باید جدا از یکدیگر باشند و در پوشش خود از زیر شکم تا بالای زانوی پای خود را بپوشانند.

« نهی از منکر » روحانیون ترکیه به زنان در سواحل توریستی + عکس

سواحل توریستی

هادی بازدید : 1014 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

عکس‌های جدیدی از اینستاگرام «بچه پولدارهای تهران» در دو روزنامه معتبر بریتانیا (دیلی میل) و آمریکا (واشینگتن پست) منتشر شده است! اینستاگرام بچه پولدارهای تهران که مدتی بسته شده و رونقی نداشت، بار دیگر فعال شده است.

 

بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
The Rich Kids Of Tehran claims to reveal the glamorous lifestyle of the young people of Iran
بچه پولدار ها همان هایی هستند که اغلب شغلشان، خوردن، خوابیدن و است و اگر هم فعالیتی می کنند یا عرقی می ریزند در باشگاه های بدن سازی است، شغلی که به لطف ثروت پدرانشان از امنیت بالایی هم برخوردار است و می توان حالا حالاها روی آن حساب کرد.
ساعت حدود ۷.۳۰ شب را نشان می دهد و کارواش خیابان باقرخان پر است از ماشین های مدل بالا.میانگین سن صاحبان این ماشین ها کمتر از ۳۰ سال به نظر می رسد حتی در میان آنها نوجوان هم دیده می شود. “هزینه شستن یک اتوموبیل “بنز” یا “بی ام دبلیو” در این کارواش به ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان هم می رسد، هرچند مشتریان این کارواش می گویند اینجا ارزان تر از کارواش های دیگر است! ” این موضوع را یکی از کارکنان کارواش هم تایید می کند و ادامه می دهد: مشتری های ثابت ما اکثرا جوان هستند و هفته ای یکبار برای شست و شوی اتومبیل هایشان به اینجا می آیند.
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
 چند کیلومتر آنطرف تر در خیابان ایران زمین شهرک غرب، پارکینگ مجتمع تجاری گلستان به خود می بالد که اتومبیلی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در خود جای نداده! درست در طبقه همکف مجتمع تجاری ساعت فروشی لوکسی است که برخلاف انتظار مشتریانش برای خرید بعضی از برندهای خاص مذت ها در انتظار می مانند، اجازه عکسبرداری و فیلمبرداری از ویترین مغازه را نمی دهد و می گوید: تنها واردکننده ساعت های “لکچری” و به روز دنیاست.از او در مورد گران ترین ساعت فروشگاه که سوال می کنم ساعتی طلایی رنگ را نشانم می دهد که قیمت ندارد. می گوید این ساعت به بالاترین قیمت پیشنهادی فروش می رود و فعلاً قیمت پایه آن۳۰ میلیون تومان است! وضعیت کت و شلوار،مانتوهای مارک دار،کفش و کیف،حتی دکمه سرآستین هم به همین شکل است.
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
برخلاف اوضاع نه چندان مناسب مالی بیشتر خانواده های ایرانی در سال های اخیر از سوی دیگر ظهور “پدیده بچه پولداری” در شهرهای بزرگی همچون تهران در حال رشد است، جوانانی که اغلب کار و باری به معنای آنچه در زندگی آدم های متوسط جامعه مرسوم است ندارند.جیب اکثر آنها از پول پدر و مادر پر می شود و مثل ریگ هم خرج می کنند.
براساس آمارهایی که مرکز آمار ارایه داده است ۶.۵ میلیون نفر در بین سال های ۸۴ تا ۹۲ بر تعداد افراد غیرفعال کشور افزوده شده است آماری تکان دهنده و تامل برانگیز که نشان می دهد در حال حاضر ۳۹.۵ میلیون نفر از جمعیت کشورهیچ شغلی ندارند و با اینکه در سن کار قرار دارند در توسعه اقتصادی کشور نقشی را بر عهده نگرفته و تنها مصرف کننده اند. بر این اساس بخش زیادی از این جمعیت دختران و پسران جوانی هستند که متکی به درآمد پدر و مادر هستند و از بیزینس های پدر امرار معاش می کنند، هرچند همه این ۳۹.۵ میلیون نفر از اقشار مرفه نیستند اما تعداد بچه پولدارهای بیکار هم چندان کم نیست.
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
ترویج زندگی اشرافی در جامعه
صرف نظر اززندگی برخی از پدران و مادران پولدار جامعه که تعداد آنها برحسب وضعیت اقتصادی کشور روز به روز بیشتر می شود، گذران زندگی دختران و پسران این خانواده های مرفه از ابعاد مختلف قابل بررسی است که خواسته یا ناخواسته اثرات سویی در جامعه به همراه دارد.
ترویج زندگی اشرافی به روش های مختلف اگرچه ممکن است اثرات منفی کوتاه مدتی روی افراد بزرگسال بگذارد اما به عقیده رفتارشناسان این سبک زندگی برای جوانان امروز الگو شده و ابعاد زندگی آینده سازان کشور را تحت الشعاع قرار می دهد موضوعی که در حال حاضر شاهد آن هستیم.
بچه پولدارها همان هایی هستند که اغلب شغلشان، خوردن، خوابیدن و است و اگر هم فعالیتی می کنند یا عرقی می ریزند در باشگاه های بدن سازی است، شغلی که به لطف ثروت پدرانشان از امنیت بالایی هم برخوردار است و می توان حالا حالاها روی آن حساب کرد.
کافیست یک شب سری به خیابان های فرشته،جردن،ایران زمین ،شهید اندرزگو و فرمانیه بزنید، در این خیابان ها کالبد جامعه زیر و رو شده است از خانه های چند میلیاردی گرفته تا ماشین هایی که فقط هزینه گمرک آنها به چند صد میلیون تومان می رسد، در این نقطه از شهر همه چیز متفاوت است خیلی از مردم پایین شهر که برحسب اتفاق وارد این خیابان ها می شوند برای لحظه ای هم که شده به فکر فرو می روند، اینجا فرمان ماشین های میلیاردی بیشتر در دست جوان های ۲۵ تا ۳۰ سال می چرخد که البته دارایی آنها تنها به اتومبیل گران قیمت خلاصه نمی شود.
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
بیکاری بچه پولدارها با جیب پر پول
سهیل یکی از همین بچه پولدار ها است که نمی خواهد نام فامیلش فاش شود.او متولد سال ۶۹ است و برخلاف بیشتر هم نسلان متولد دهه ۶۰ از زندگی اش راضی است.
از او می پرسم قیمت ماشینش چقدر است؟ می گوید ۱۶۰ میلیون تومان و ادامه می دهد: این را پدرم برایم خریده درعوض سربازی رفتنم.
از کار و بار و محل درآمدش سوال می کنم و می گوید: کار خاصی ندارم هزینه زندگی،خرید و تفریحاتم را از خانواده تامین می کنم.وقتی از خانه بیرون می زنم مادر،پدر و اگر پدربزرگم خانه باشد هرکدام ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزارتومان خرج آن روز را در جیبم می گذارند.
در پاسخ این سوالم که اگر روزی پدر و مادر و خانواده پول به تو ندهند آیا توانایی گذران زندگی ات را داری؟ می گوید: قبل از رفتن به سربازی یک ماه که دوستانم سفر اروپایی بودند و تنها بودم، تصمیم گرفتم در یک صرافی مشغول به کار شوم حقوقش برایم مهم نبود و برای گذران روزم به آنجا رفتم. آخر ماه ۸۰۰ هزار تومان که خرج حداکثر دو روز من بود به عنوان دست مزد گرفتم خاطره خوبی بود و البته چیزهای زیادی هم آنجا یاد گرفتم.
از تفریحات سفرهای اروپایی سهیل که بگذریم ،جت اسکی،آفرود،اسکی ،پاراگلایدر تفریحات سالم و البته گرانقیمتی است که روزهای تابستان و زمستان او را پر می کند.می گوید از زندگی اش راضی است وهیچوقت طعم بی پولی را نچشیده!
با وجود آنکه در خبرها و گوشه کنار جمعیت مولتی میلیاردرهای تهران تنها ۲ تا ۵ درصد عنوان می شود اما ماشین های گرانقیمت که خیابان های لوکس تهران را قُرُق کرده اند چیز دیگری را نشان می دهد.
سهیل با خنده از نقشه های دور و درازی می گوید که بعد از هر مذاکره مالی پدر در بیزینس های بزرگ برای سهم خود می کشد.
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
تاثیرپذیری جوانان خانواده های متوسط از بچه پولدار ها
امان الله قرایی مقدم،جامعه شناس و استاد دانشگاه در این مورد معتقد است: سرمستی جوانان خانواده های پولدار که اکثرا چشم به جیب پدرانشان دوخته اند برای اقتصاد و رفتار جامعه مضر است. در شرایطی که بیکاری بر جامعه مستولی شده عادت های این جوانان پولدار در جامعه که با وجود بیکاری، جیبی پر پول دارند بر اکثریت جامعه غالب می شود.
وی می افزاید: وقتی جوانی از یک خانواده متوسط و فقیر با فردی هم سن و سال خود اما ثروتمند و مرفه رو به رو می شود و زندگی خود را با او مقایسه می کند ممکن است در صورت داشتن زمینه های خارج از عرف وارد کار خلاف شود.متاسفانه عده ای از جوانان از خانواده های تازه به دوران رسیده دارایی خود را به نمایش می گذارند که به تازگی در صفحات شبکه های اجتماعی شاهد آن هستیم.
قرایی مقدم می گوید: بخش اعظم جامعه از دارایی که آنها به نمایش می گذارند محرومند و گمان می کنند حقشان خورده شده و دست عده ای خاص در جامعه است و این موضوع دو گانگی و تنش اجتماعی میان طبقات ضعیف و قوی را بیشتر کرده و از تبعات آن شاهد افزایش دزدی، زورگیری و یا سایر جرائم خواهیم بود.
وی با انتقاد از نحوه تربیت اکثر فرزندان خانواده های مرفه در جامعه می گوید: وقتی فرزندان خانواده های پولدار برای مشاوره به ما مراجعه می کنند شاهد وجود مشکلات عدیده تربیتی در آنها هستیم.اغلب آنها افراد وابسته ای بار آمده اند که بدون تکیه گاه نمی توانند زندگی کنند.استقلال بیشتر این جوانان در داشتن یک خانه مستقل،ویلا و ماشین خلاصه شده است و توانایی تصمیم گیری های بزرگ در زندگی از آنها سلب شده است آن هم به دلیل نوع غلط تربیتی که والدین آنها پیش گرفته اند.
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
ناهنجاری سندروم هیسترویونی در کمین جوانان مرفه
مجید ابهری،رفتارشناس هم معتقد است:‌ تجمل زدگی به یک فرهنگ تبدیل شده، فرهنگ مسمومی که در دراز مدت و در صورت کنترل نشدن می تواند فرهنگ اصیل را تحت الشعاع قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه فرزندان خانواده های پولدار در ایران اغلب به ناهنجاری رفتاری سندروم هیسترویونی مبتلا هستند می افزاید: یکی ازناهنجاریهای روانی رفتاری سندروم هیسترویونی یا عقده خودنمایی می‌باشد که بعضی ازافراد دچاراین ناهنجاری بوده وبرای ارضای خواسته خود دست به اقداماتی می‌زنند ازقبیل ساخت صفحه بچه پولدار تهران وامثالهم در شبکه های اجتماعی و برای ارضای کاستی ها وخلع روانی و روحی، دراینگونه صفحات عضو می‌شوند و در این مسابقه ورقابت مصرف گرایی واشراف زدگی آغازمی شود.
بعضی ها که توانایی رقابت ندارند به فساد آلوده شده و دست به دزدی و اختلاس می‌زنند تا ازدیگران به قول خودشان کم نیاورند. اثری که اینگونه رفتارها بر جامعه دارد ارائه الگوهای ناهنجاررفتاری برای نوجوانان وجوانان و دعوت آنها به رفاه اشرافی،راحت طلبی ومصرف گرایی است وفساد رفتاری اقتصادی وفرهنگی را بدنبال دارد .
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
یک پای فرهنگ سازی می لنگد
تارا حسینی وند آسیب شناس و استاد دانشگاه عقیده دیگری دارد. وی معتقد است:‌ پدران و مادران، نظام آموزشی و رسانه ها در شکل گرفتن چنین پدیده هایی آسیب زا در جامعه که میان ثروتمند و فقیر خط کشی می شود دخیل هســتند، وقتی در سریال های ما آدمی که در یک خانه معمولی روی یک تخت نشســته و بیکار هم هست آدم خوب سریال می شود و آن کسی که ماشین مدل بالا و کارخانه دارد یا دزد است یا کلاهبردار، خودمان با رفتارهایمان این باور را پرورش می دهیم.
او می گوید:‌ به اعتقاد من ما باید در سیاست گذاری های کلان این آدم ها را درگیر امورات اجتماعی کنیم و منفعت اجتماعی برای همگان ایجاد کنیم. امروزه بزرگترین دانشگاه های دنیا توســط خیرین اداره می شوند، ما نمی توانیم قشر ثروتمند را به عنوان خیر به مکان های آکادمیک دعوت کنیم بــه این خاطر که در برابر آنها جبهه می گیریم و به آنها برچســب میزنیم. من این را قبول دارم که در تمام دنیا این ناهماهنگی وجود دارد ولی کشورهای دیگر با زیرکی خاصی این آدمها را جذب کردند.
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
حسینی وند می افزاد: من پولدارشــدن را فی نفســه یک امر ضدارزش و بد نمیدانم اما فردی که پولدار می شــود در جامعه ما آیا مالیات خود را پرداخت می کند؟ آیا دین خود را به جامعه ادا می کند؟ اگر دولت از طریق مالیات تقویت می شد دیگر چه نیازی داشت که به منابع دیگری فشــار بیاورد که بتواند درآمدزایی کند و از گروه های اجتماعی دیگر مثل کارمندان مالیات بگیرد؟ باید شــرایط به گونه ای ایجاد شود که آدمها درمسیر منطقی رشد کنند. لذا فرد برای پولدار شدن باید مسیری را طی کند که هم ارزش های فکری اش و هم از نظر روحی و شخصیتی رشد داشته باشد و اگر فردی اینگونه پولدار شود می داند که چگونه از این پول استفاده کند و چگونه برای جامعه مفید باشد و دین خود را به جامعه ادا کند.
هرچند به گفته جامعه شناسان و اهل فن نگاه “دو قطبی” و “صفر و یکی” به افراد جامعه گسست هایی در ابعاد مختلف ایجاد می کند اما پدیده هایی در جامعه خودنمایی می کنند که ناخواسته عده ای از افراد جامعه را یک سو و عده ای را در طرف دیگر قرار می دهد
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
بچه پولدار های بی حجاب تهرانی برگشتند + تصاویر
بچه پولدار

 

هادی بازدید : 543 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

یک رییس پلیس چچنی، آخر هفتۀ گذشته، در میان هیاهو مبنی بر اینکه عروس نوجوان را مجبور با ازدواج با خود کرده، با دختری ۱۷ ساله ازدوج کرد؛ او همسر دیگری هم دارد و گفته می‌شود که سه برابر همسر تازه‌اش سن دارد.

 

یک رییس پلیس چچنی، آخر هفتۀ گذشته، در میان هیاهو مبنی بر اینکه عروس نوجوان را مجبور با ازدواج با خود کرده، با دختری ۱۷ ساله ازدوج کرد؛ او همسر دیگری هم دارد و گفته می‌شود که سه برابر همسر تازه‌اش سن دارد.

عروس که “خِدا گویلابی‎یوا” نام دارد، روز شنبه در مراسمی در شهر گروزنی، در حضور “رمضان قدیروف”، رهبر جمهوری چچن، با “نژود گوچیگوف” ازدواج کرد.

“گوچیگوف” داماد که گفته می‌شد ۵۷ سال دارد، مدعی است که تنها ۴۶ سال دارد. بر اساس قانون روسیه، ازدواج زیر سن قانونی و چندهمسری ممنوع است.

این ازدواج جنجال زیادی در رسانه‌های روسی ایجاد کرده، تا جایی قدیروف از روزنامه‌نگاران خواسته است که در زندگی خصوصی این زوج دخالت نکنند.

جنجال از جایی آغاز شد که ماه گذشته، روزنامه‌ای به نام “نووایا گازتا” گزارش داد که گوچیگوف والدین گویلابی‌یوا را ترسانده و به آنها ضرب الاجل داده است که چنانچه دخترشان را به او ندهند، “عواقب وخیمی” در انتظارشان خواهد بود. خبرنگاری که این گزارش را تنظیم کرده بود، از ترس جانش از چچن گریخته است.

گوچیگوف در ابتدا این ادعاها را رد کرد و اصرار داشت که برنامه‌ای برای ازدواج مجدد ندارد.

قدیروف، اوایل این ماه از اینکه این ماجرا به رسانه‌های ملی کشیده شده است، ابراز ناخشنودی کرد و وزیر رسانه و اطلاعات جمهوری چچن را به خاطر سهل‌انگاری در مدیریت این رسوایی، برکنار کرد.

او روز جمعه در اینستاگرام خود نوشت: “من مطمئنم کسانی که مدتها در زندگی شخصی نژود و خِدا دخالت سرک کشیدند، پاسخ کارشان را در دادگاه خواهند داد.”

قدیروف ویدیویی از خود در حال رقصیدن در مراسم عروسی شنبه منتشر کرده است. “ماگومد دائوروف”، رییس دولت قدیروف و شبه‌نظامی سابق، در حال همراهی عروس به مراسم دیده شده و در طول مراسم حضور داشته است.

قدیروف در اینستاگرام خود گفته است که همۀ هنجارهای قانونی، دینی و رسوم محلی در این ازدواج رعایت شده‌اند.

در قانون مدنی روسیه، سن ۱۸ سالگی، حداقل سن ازدواج است، اما در موارد خاص، ازدواج در سن ۱۶ سالگی هم مجاز شده است.
پاول آستاخوف، بازرس حقوق کودکان در روسیه، هفتۀ گذشته با دفاع از ازدواج مردان مسن با عروسان نوجوان، جنجال آفرین شد. /مجله مراحم

او روز پنج شنبه به رادیوی سرویس خبر روسیه گفته بود: “بیایید دورویی را کنار بگذاریم. بپذیرید که افراد در قفقاز زودتر به سن بلوغ جنسی می‌رسند. جاهایی هست که زنان در آنجاها وقتی که تازه از ۲۷ سالگی عبور می‌کنند، شبیه زنان ۵۰ ساله به نظر می‌رسند.”

او بعدتر به خاطر گفته‌هایش در اینستاگرام عذرخواهی کرد و گفت که زنان در هر سنی “فوق‌العاده و دلپسند” هستند.

ازدواج اجباری دختر 17 ساله با رئیس پلیس 57 ساله + تصاویر
ورود عروس با رمضان قدیروف رهبر چچن به مراسم عروسی اجباری
ازدواج اجباری دختر 17 ساله با رئیس پلیس 57 ساله + تصاویر
“خِدا گویلابی‎یوا” عروس ۱۷ ساله در مراسم ازدواج اجباری
ازدواج اجباری دختر 17 ساله با رئیس پلیس 57 ساله + تصاویر
ازدواج اجباری دختر 17 ساله با رئیس پلیس 57 ساله + تصاویر
ازدواج اجباری دختر 17 ساله با رئیس پلیس 57 ساله + تصاویر
“خِدا گویلابی‎یوا”، عروس و “نژود گوچیگوف”، داماد(نفر دوم از راست) پیش از ثبت رسمی ازدواج
ازدواج اجباری دختر 17 ساله با رئیس پلیس 57 ساله + تصاویر
عروس و داماد پیش از ثبت ازدواج
ازدواج اجباری دختر 17 ساله با رئیس پلیس 57 ساله + تصاویر
ازدواج اجباری دختر 17 ساله با رئیس پلیس 57 ساله + تصاویر
داماد در حال امضای عقدنامه
ازدواج اجباری دختر 17 ساله با رئیس پلیس 57 ساله + تصاویر
عروس در حال امضای عقدنامه
ازدواج اجباری دختر 17 ساله با رئیس پلیس 57 ساله + تصاویر
ازدواج اجباری
هادی بازدید : 566 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

محمود عباس در این عکس دست خود را به دور کمر “نادین خماش” مجری شبکه ی العربیه انداخته در حالی که “بدیع یونس” همسر نادین نیز در سمت دیگر عباس ایستاده است.

 

عکس سفلی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مجری زن شبکه سعودی العربیه ، موجی از اظهار نظرهای تند علیه محمود عباس در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

سلفی گرفتن با مجری زن العربیه برای عباس بدنامی آورد! + عکس

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، محمود عباس در این عکس دست خود را به دور کمر “نادین خماش” مجری شبکه ی العربیه انداخته در حالی که “بدیع یونس” همسر نادین نیز در سمت دیگر عباس ایستاده است.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی به دفاع از عباس در این زمینه پرداخته و جنجال در باره عکس را ساخته و پرداخته مخالفان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می دانند.

هادی بازدید : 320 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

عداد تصاویر آهسته بازی ایران و لهستان بقدری زیاد شده بود که گزارشگر بازی هم نمی دانست دقیقا روی چه صحنه ای حرف می زند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تكرار صحنه هاي آهسته ،سانسور رقصنده ها و... در بازي واليبال ببينده هاي تلويزيوني را عصبي مي كند. امسال هم با شروع ليگ جهاني باز همان مشكلات هميشگي پخش بازيها هست ؛ وجود تماشاگران خانوم و رقصنده هايي كه تلويزيوني ها براي فاكتور گرفتن انها مجبورند دست به سانسور و يا حتي تكرار بعضي صحنه هاي بازي بزنند كه گاهي ببينده ها از صحنه امتياز گيري تيم جا مي مانند.البته
مسىولان تلويزيون مدعي هستند به خاطر اينكه پول زيادي براي خريد اين مسابقات داده اند،چاره اي جز پخش رقابتهاي ليگ جهاني ندارند،البته از طرفي هنجارهاي هم باعث مي شود كه بعضي صحنه هاي بازي سانسور شود.اين مساله اما بيشتر از اينكه باعث لذت ببينده هاي تلويزيون شود آنهارا آزار مي دهد. مسابقه در ست های سوم و چهارم بقدری صحنه آهسته داشت که محتشمیان گزارشگر بازی خودش هم نمی دانست دقیقا چه صحنه ای را گزارش می کند.

هادی بازدید : 354 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
گروهک تکفیری داعش در مناطق تحت سیطره خود زنان و دختران را به رعایت پوشش خاصی ملزم کرده است.
 

به گزارش پارسینه، گروهک تکفیری داعش در مناطق تحت سیطره خود در شمال سوریه زنان و دختران را به رعایت پوشش خاصی ملزم کرده است.

 
بر پایه این گزارش؛ زنان و دختران باید در کنار پوشش معمولی خود عبایی به تن کنند که تمام لباس های آنان را بپوشاند و این عبا نباید آنقدر تنگ باشد که برجستگی های بدن زن مشخص باشد.
 
با اینکه پوشیدن عبا و چادر از نظر شرع مقدس اسلام پسندیده است ولی گروهک تکفیری داعش این پوشش را برای زنان و دختران واجب و ضروری می داند تا حدی که رعایت نکردن این مسئله مجازات در پی خواهد داشت.
 
در این رابطه زنان و دختران در مناطق کردنشین که موفق به فرار از مناطق تحت سیطره داعش می شوند، بعد از خارج شدن از شهرها کشف حجاب کرده و به نشان اعتراض به افراطی گری های داعش عبای خود را دور می اندازند و با پوشش عادی خود زندگی می کنند.

جام

 

 

 

«زنان شمال سوریه در حال فرار از داعش»

هادی بازدید : 288 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

شهروند روسیه از جمله یک دختر نوجوان که قصد پیوستن به داعش را داشتند، در ترکیه بازداشت شدند.

این دختر 19 ساله که "واروارا" نام دارد، در روسیه به تحصیل رشته فلسفه مشغول بوده و طبق اعلام خانواده‌اش، از حدود 2 هفته پیش مفقود شده است.
بازداشت دختر 19 ساله پیش از پیوستن به داعش+ تصاویر
 گفته می شود وی از چند ماه پیش به وسیله گروه تروریستی داعش استخدام شده و سفر او به سوریه نیز از مدت ها قبل طرح ریزی شده بود.
بازداشت دختر 19 ساله پیش از پیوستن به داعش+ تصاویر
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودی، به گفته خانواده واروارا، او یک فرد بسیار باهوش است و علاوه بر روسی، به زبان های انگلیسی و فرانسوی نیز تسلط کامل دارد. گفته می‌شود وی به همراه 12 نفر دیگر هم اکنون در بازداشت پلیس ترکیه به سر می برد. نام و مشخصات دیگر افراد بازداشت شده هنوز اعلام نشده است.
هادی بازدید : 263 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

)

این گیاه نادر و ارزشمند که تنها در 2 منطقه از جهان رویش می‌کند، به لحاظ فراوانی و شادابی امسال در شرایط مناسبی است و می‌تواند به دلیل آب و هوای خوب بهار امسال و حفاظت مناسب از این گل بوده باشد.
ایسنا - محمدرضا برجی در این رابطه گفت: گل سوسن چلچراغ که رویشگاه آن در منطقه داماش عمارلو از توابع شهرستان رودبار است، اکنون به مرحله گلدهی رسیده است.

 

وی اضافه کرد: این گیاه نادر و ارزشمند که تنها در 2 منطقه از جهان رویش می‌کند، به لحاظ فراوانی و شادابی امسال در شرایط مناسبی است و می‌تواند به دلیل آب و هوای خوب بهار امسال و حفاظت مناسب از این گل بوده باشد.

 

برجی ادامه داد: محدوده رویش این گل زیبا و کمیاب به عنوان اثر طبیعی ملی برای اولین بار در سال 1354 در ارتفاعات رودبار شناسایی و با تصویب شورای عالی محیط زیست کشور به ثبت رسید و درحال حاضر توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار حراست و نگهداری می‌شود.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: این گل نادر هزاران گردشگر را سالانه به سمت خود می‌کشاند که این امر حفاظت از آن را با دشواری‌هایی روبرو ساخته است، به همین دلیل از همه گردشگران و طبیعت دوستان درخواست می‌شود تا در حراست از این اثر طبیعی ملی کمال همکاری را محیط‌بانان مستقر در محیط‌بانی داماش داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: نمونه این گیاه که نام علمی آن "لیلیوم لدربوری" است، در دنیا تنها در لنکران کشور آذربایجان مشاهده شده است.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
هادی بازدید : 232 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، گروه تروریستی داعش 3 شهروند عراقی ساکن شهر موصل را به شیوه جدیدی اعدام کرده است. واحد رسانه ای داعش با انتشار تصاویری از اعدام 3 نفر از ساکنان شهر موصل مرکز استان "نینوی" از شیوه جدید داعش برای کشتار شهوندان عراقی پرده برداشته است. 

پرتاب از ساختمان شیوه جدید اعدام داعش+تصاویر
در این تصاویر 3 مرد توسط نیروهای داعش به اتهامی نامعلوم از فراز یک برج مسکونی - تجاری در داخل شهر موصل به پایین پرتاب شده و به قتل می رسند. گفتنی است، گروه تروریستی تکفیری داعش تا کنون هزاران نفر از شهروندان سوری و عراقی را به روشهای مختلف به قتل رسانده است.
پرتاب از ساختمان شیوه جدید اعدام داعش+تصاویر
پرتاب از ساختمان شیوه جدید اعدام داعش+تصاویر
پرتاب از ساختمان شیوه جدید اعدام داعش+تصاویر
لازم به ذکر است که شهر موصل مرکز استان نینوی در شمال کشور عراق یکی از معدود شهرهای این کشور بود که ساکنین آن طی حمله سال گذشته داعش، استقبال وسیعی از نیروهای این گروه تروریستی تکفیری مورد حمایت سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی و ترکیه به عمل آورده بودند.
پرتاب از ساختمان شیوه جدید اعدام داعش+تصاویر
پرتاب از ساختمان شیوه جدید اعدام داعش+تصاویر
سه عامل مهم سقوط موصل شامل "استقبال مردمی از داعش، خیانت کردهای عضو ارتش عراق در تخلیه مراکز نظامی و برجای گذاشتن دریایی از تسلیحات و مهمات برای داعش به دستور مسعود بارزانی رییس یکی از احزاب استان کردستان عراق و خیانت و همکاری استاندار و برخی از فرماندهان بعثی پلیس و ارتش عراق در فرار از این شهر بوده است.
پرتاب از ساختمان شیوه جدید اعدام داعش+تصاویر
پرتاب از ساختمان شیوه جدید اعدام داعش+تصاویر
پرتاب از ساختمان شیوه جدید اعدام داعش+تصاویر
پرتاب از ساختمان شیوه جدید اعدام داعش+تصاویر
(اشخاصی که نقش مستقیم در خیانت سقوط موصل داشتند)
هادی بازدید : 358 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
در دیدار امروز دیدار المار بروک رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اروپا با علی لاریجانی، یکی از نمایندگان زن همراه هیات اروپایی، با حجابی عجیب مقابل رییس مجلس شورای اسلامی ظاهر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تسنیم، اعضای هیئت پارلمانی اروپا صبح امروز به ریاست "المار بروک" و 7 نماینده همراه وارد تهران شده‌اند که پیش از دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیداری نیز با علا‌ء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی داشته‌اند.

 

برای دیدن عکس در سایز بزرگ زوی آن کلیک کنید

هادی بازدید : 105 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)
عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد درخصوص فشار ناشی از افزایش قیمت بنزین بر قشر کم درآمد بیان داشت: درحال حاضر با افزایش قیمت ها، یارانه ها افزایش پیدا نمی کند. همچنین تورم های سالانه موجب شده است که ارزش یارانه کاهش یاید و 45 هزار تومان پنج سال پیش الان به ارزش 10 هزار تومان هم نیست. بنابراین ان افزایش قیمت ها قطعا به اقشار پایین فشار می آورد.

محمدجواد شیخ کارشناس مسائل اقتصادی و عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد تهران در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا درخصوص احتمال افزایش قیمت کالاهای اساسی ناشی از افزایش قیمت حامل های انرژی تصریح کرد: کاملا طبیعی است که افزایش قیمت بنزین روی برخی کالاها و خدمات که با بنزین در ارتباط مستقیم اند تأثیر می گذارد و ما نمی توانیم این افزایش قیمت را سرکوب کنیم.

 

وی درخصوص توانایی دولت برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای دیگر بیان داشت: ما نمی توانیم بگوییم که افزایش قیمت را قبول نمی کنیم. دولت مدعی است به جای اینکه افزایش قیمت را اعمال کند، ما به تفاوت آن را می دهد و بنابراین خودش هم قبول دارد که افزایش قیمت اتفاق می افتد.

 

افزایش قیمت سوخت در همه انواع حمل و نقل هوایی، دریایی و زمینی اثرگذر است

 

این کارشناس مسائل اقتصادی افزود: افزایش قیمت سوخت در همه انواع حمل و نقل اعم از هوایی، دریایی و زمینی اثرگذر است. شما نمی توانید به سامانه های حمل و نقل بگویید که افزایش قیمت ناشی از گرانی بنزین نداشته باشند. یا نمی توان انتظار داشت که افزایش قیمت در محصول نهایی صنایع بوجود نیاید چراکه قطعا هزینه حمل بار افزایش پیدا می کند. همین طور قیمت سوخت نیروگاه ها نیز افزایش پیدا می کند و احتمالا قیمت برق هم بالا خواهد رفت. اینها همه روی هم تإثیر می گذارد. کاری که دولت می تواند انجام دهد این است که نگذارد میزان تغییر قیمت سوخت با نرخ بالایی روی سایر کالاها تأثیر بگذارد و می تواند این افزایش نرخ را در حد 10 درصد نگه دارد.

 

45 هزار تومان یارانه زمان احمدی نژاد، اکنون به میزان 10 هزار تومان هم ارزش ندارد

 

شیخ در پاسخ به این سؤال که «آیا افزایش قیمت بنزین بهترین روش برای جبران کمبود بودجه بود یا خیر؟» تصریح کرد: عدالت و انصاف هیچ کدام حکم نمی کند که به سرمایه داران یارانه بدهیم. بهترین راه برای جبران بودجه حذف یارانه قشر پردرآمد بود.

 

وی اضافه کرد: دولت قطعا به دنبال این گرانی ها یارانه های نقدی را افزایش نخواهد داد و این به زیان قشر کم درآمد است که هزینه های زندگی اش بالا رفته است و کمکی هم از سوی دولت به آنها نمی شود. در دولت قبلی مثلا وقتی قیمت آرد را بالا می بردند، یارانه اش را می دادند؛ همین طور وقتی قیمت بنزین را بالا می بردند، یارانه اش را نیز پرداخت می کردند. ولی درحال حاضر با افزایش قیمت ها، یارانه ها افزایش پیدا نکرده و نمی کند. ضمن اینکه تورم ها در هر سال موجب شده است که ارزش یارانه ها کاهش یاید و 45 هزار تومان پنج سال پیش الان شاید به ارزش 10 هزار تومان هم نباشد. یعنی نه تنها یارانه ها را افزایش ندادند بلکه ارزش و قدرت خرید آن 45 هزار تومان هم از بین رفته است. بنابراین قطعا به اقشار پایین فشار می آید.

 

دولت قطعا بعد از توافق نمی تواند قیمت ها را افزایش دهد و اکنون فرصت را غنیمت شمرده است

 

عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد درباره مناسب بودن زمان افزایش قیمت بنزین اذعان داشت: این موضوع در بودجه سال کشور وجود داشته است و پیش بینی شده بود. اما اینکه چرا الان زمان اجرایش را انتخاب کرده اند برای من جای سؤال دارد. چرا این افزایش قیمت در ابتدای سال و یا بعد از توافق نهایی و مذاکرات دهم تیرماه انجام نشد؟ این اقدام ممکن است شائبه ایجاد کند.

 

وی ادامه داد: البته این امکان هم وجود دارد که دولت می داند بعد از توافق نمی تواند به این راحتی قیمت ها را افزایش دهند. قطعا مردم بعد از توافق انتظار این را دارند که قیمت ها کاهش پیدا کند و اصلا قبول نمی  کنند که قیمت ها مجددا افزایش یابد. اکنون که قیمت ها بالا رفته است، مردم ناچارا قبول می کنند و دولت نیز قیمت ها را تثبیت می کند؛ اما این امکان پس از توافق احتمالی وجود نخواهد داشت.

 

دولت حاضر نمی شود بعد از توافق قیمت دلار را پایین بیاورد و از سود فروش آن صرفه جویی کند

 

محمدجواد شیخ در پاسخ به این سؤال که «آیا رفع تحریم ها می تواند تأثیر به سزایی در اقتصاد کشور داشته باشد؟» عنوان کرد: به نظر من اگر توافق حاصل نشود تورم بیشتر خواهد شد؛ ولی حاصل شدن توافق خیلی نمی تواند تأثیرگذار باشد و به دلیل اینکه حدود یک سال است که دم از توافق می زنند حتی اثر انتزاعی و روانی هم به وجود نمی آید تا قیمت ها را پایین بیاورد. همین طور دولت قیمت خیلی از کالاها را تثبیت کرده است. مثلا دولت قیمت دلار  2850 تومان را تثبیت کرده است و بعد از توافق خیلی امکانش نیست که قیمتش را پایین بیاورد ضمن اینکه دولت به این درامد ناشی از فروش قیمت ارز برای تأمین بودجه اش نیاز دارد.

 

وی ادامه داد: اگر امروز توافق صورت بگیرد، نمی توانیم منتظر این باشیم که فردا تأثیرش در اقتصاد نمایان شود؛ بلکه سال ها طول می کشد که این رفع تحریم با برنامه ریزی درست بتواند روی اقتصاد اثر بگذارد.

هادی بازدید : 215 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش صبحانه، از ساعت 9/5 شب 30 دی ماه سال جاری وقتی پدر تنهایی در خانه‌اش واقع در ابتدای خیابان کمیل به قتل رسید یک سناریوی باورنکردنی پیش روی پلیس قرار گرفت چرا که دختری 18 ساله با همدستی پسر مورد علاقه‌اش که در فیسبوک با هم آشنا شده بودند توطئه قتل پدر 55 ساله به نام محمد ر طراحی کرده و به اجرا گذاشته بودند.

مرجان در بازجویی‌ها گفت: از مدتی پیش با پسری به نام امیر در فیسبوک آشنا شده بودم و بارها همدیگر را در میدان رسالت ملاقات کرده بودیم اما پدرم مخالف دوستی ما بود به همین خاطر امیر وی را کشت.

امیر نیز پس از دستگیری قتل را به گردن گرفت تا اینکه این دختر و پسر در شعبه 84 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی باقری و همراهی چهار قاضی مستشار محاکمه شدند.

در ابتدای جلسه، خانواده پدر مرجان خواستار قصاس امیر شدند و این دختر را بخشیدند.

در این مرحله امیر در جایگاه ایستاد و گفت: چند ماهی بود که از طریق فیسبوک با مرجان آشنا شده بودم. او به من گفت که پدرش خیلی وی را اذیت می‌کند و پیشنهاد داد که او را به قتل برسانیم.عصر روز حادثه با من تماس گرفت و گفت در ورودی خانه‌شان را باز می‌گذارد تا من وارد شوم. من هم طبق نقشه به خانه‌شان رفتم. ابتدا پدرش را با چاقو کشتم سپس قرار شد برادر 14 ساله‌اش را نیز بکشم اما مرجان پشیمان شد.

وی افزود: آن روز شیشه مصرف کرده بودم، حالت عادی نداشتم و تنها تحت تأثیر حرف‌های مرجان قرار گرفتم و دست به این جنایت زدم؛ بشدت پشیمانم.

مرجان نیز در دفاع از خود گفت: قبول دارم در را برای امیر باز کردم اما هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم که وی پدرم را بکشد؛ بشدت پشیمانم. من و برادرم در آن لحظه در طبقه پایین بودیم.

بنابر این گزارش، 5 قاضی پس از جلسه محاکمه امیر را به قصاص نفس-اعدام- و مرجان را به تحمل 5 سال زندان محکوم کردند.

هادی بازدید : 551 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

رفتار زشت و غیرانسانی تروریست‌ها در سوریه، عراق، مصر و… تحت عنوان “جهاد در راه خدا” چنان دین اسلام را زیر سؤال برده که مورد تمسخر دشمنان اسلام قرار گرفته است.

سانی لین، یکی از بازیگران فاسد آمریکایی که در فیلم‌های پورنو بازی می‌کند، نسبت به اقدامات تروریست‌ها عکس‌العمل نشان داده و در گفتگو با شبکه فاکس گفته:

من به تروریست‌ها پیشنهاد می کنم به جای اینکه برای رفتن به بهشت و رسیدن به حوری های بهشتی خود را میان افراد بی گناه منفجر کنند، من خودم را در اختیار آنها قرار می دهم تا هم آنها زنده بمانند و هم کمتر شاهد کشته شدن افراد بی گناه باشیم.

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

78725 کشف حجاب علنی یک دختر در کرج + تصاویر

78726 کشف حجاب علنی یک دختر در کرج + تصاویر

هادی بازدید : 465 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

عكس جنجالي؛ سلفی گرفتن با مجری زن العربیه برای عباس بدنامی آورد! + تصاوير

به گزارش مجله خبري فرهنگي تك دونه: محمود عباس در این عکس دست خود را به دور کمر “نادین خماش” مجری شبکه ی العربیه انداخته در حالی که “بدیع یونس” همسر نادین نیز در سمت دیگر عباس ایستاده است.


 

 

عکس سفلی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با مجری زن شبکه سعودی العربیه ، موجی از اظهار نظرهای تند علیه محمود عباس در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

سلفی گرفتن با مجری زن العربیه برای عباس بدنامی آورد! + عکس

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، محمود عباس در این عکس دست خود را به دور کمر “نادین خماش” مجری شبکه ی العربیه انداخته در حالی که “بدیع یونس” همسر نادین نیز در سمت دیگر عباس ایستاده است.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی به دفاع از عباس در این زمینه پرداخته و جنجال در باره عکس را ساخته و پرداخته مخالفان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می دانند.

 

 

هادی بازدید : 550 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش میهن دی ، در ابلاغیه ای که اَز طرف تلویزیون ملی افغانستان پخش شد و متن آن در سایت آژانس خبری باختر، خبرگزاری رسمی دولت افغانستان به نشر رسیده آمده است که مجریان زن باید” اخلاق اسلآمی و فرهنگ ملی” را رعایت کنند.وزارت اطلاعات و فرهنگ گفته است :

” اَز آغاز تأسیس رسانه های تصویری کوشیده است تا در مطابقت با روحیه قانون اساسی و قانون رسانه های همگانی، ضرورت جدی رعایت اخلاق اسلآمی و فرهنگ ملی را با رسانه های تصویری گوشزد کند به همین سسلسله اَز تمام شبکه های تصویری جدا خواسته می گردد تا اَز نمایش سر برهنه و آرایش غلیظ بانوانی گوینده جلوگیری به عمل آرند.”

در ادامه این ابلاغیه آمده است:” به گوینده گان زن نیز توصیه می گردد که پوشش لباس سنگین و مطابق با فرهنگ اسلآمی و ملی ما را که بر متانت و وقار شخصیت ایشان می افزاید، جدا رعایت کنند.”در ده سال گذشته شمار رسانه های مختلف به ویژه تلویزیون ها خصوصی در افغانستان رشد قابل توجهی داشته اند که شمار زیادی اَز زنان در این رسانه ها کار می کنند.در حال حاضر حدود پنجاه تلویزیون خصوصی در کابل و ولایات مختلف افغانستان فعالیت دارد که بخش زیادی اَز کارمندان و مجریان این تلویزیونها را زنان تشکیل می دهند.

شهر کابل را به دلیل فعالیت نزدیک به پنجاه تلویزیون در آن شهر تلویزیونها نیز می گویند.

 

برای دیدن عکس ها در سایز اصلی روی آن کلیک کنید


73a1b  afg tv 5 مجریان بدحجاب زن تلویزیون افغانستان + تصاویر

 

73a1b  afg tv 6 مجریان بدحجاب زن تلویزیون افغانستان + تصاویر 73a1b  afg tv 7 مجریان بدحجاب زن تلویزیون افغانستان + تصاویر

73a1b  afg tv 1 مجریان بدحجاب زن تلویزیون افغانستان + تصاویر

73a1b  afg tv 2 مجریان بدحجاب زن تلویزیون افغانستان + تصاویر

73a1b  afg tv 3 مجریان بدحجاب زن تلویزیون افغانستان + تصاویر

73a1b  afg tv 4 مجریان بدحجاب زن تلویزیون افغانستان + تصاویر

هادی بازدید : 85 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

محققان مدرسه بیوپزشکی این دانشگاه توانستند حضور این گیرنده‌ها را به عنوان بخشی از تحقیقاتشان درباره بزرگ‌شدن قلب انسان در طول بیماری شناسایی کنند.
 
تیم علمی نشان داد حدود 12 گیرنده چشایی به ویژه گیرنده‌هایی که به ترکیبات تلخ واکنش نشان می‌دهند، در قلب انسان بیان می‌شوند.
 
این کشف شگفت‌انگیز است زیرا ژنوم انسان دارای 25 گیرنده‌ چشایی است و دانشمندان به دنبال پاسخ به این پرسش هستند که چرا نیمی از آن‌ها در قلب قرار دارند.
 
زمانی که محققان یکی از گیرنده‌های چشایی را با ماده شیمیایی خاص فعال کردند، عمل انقباض قلب تقریبا مسدود شد. فیزیولوژی پنهان در پشت این پدیده هنوز مشخص نیست و تیم علمی در حال ادامه تحقیقات در این زمینه است.
 
تمرکز اصلی دانشمندان بر روی این موضوع بود که قلب چگونه به طور عادی و غیرعادی در هنگام بیماری بزرگ می‌شود. پس از فشار خون یا حمله قلبی، این عضو از بدن برای حفظ جریان خون در سراسر بدن، اغلب بزرگ می‌شود اما نتیجه بزرگ‌شدن قلب، نارسایی قلبی است که در بسیاری از موارد منجر به مرگ می‌شود.
 
محققان در حال بررسی تمامی ژن‌هایی بودند که در این فرآیند بزرگ‌شدن، در درون قلب کنترل می‌شوند. آن‌ها دریافتند سلول‌های قلب موش‌ها دارای گیرنده‌های بویایی و چشایی هستند. این در حالی است که چنین گیرنده‌هایی فقط در بینی و دهان وجود دارند.
 
دانشمندان همچنین دریافتند گیرنده‌های چشایی در قلب انسان نیز وجود دارند.
 
جزئیات این دستاورد علمی در Journal of the Federation of American Societies for Experimental Biology ارائه شده است.

هادی بازدید : 229 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

گروه تروریستی داعش، اخیرا گشت هایی از نیروهای زن را در شهر الحویجه واقع در استان کرکوک عراق به راه انداخته است که زنانی را که پایبند به لباس شرعی نباشند، گاز می گیرند. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم گروهک تروریستی داعش اخیرا گشتی هایی از نیروهای زن را در شهرک حویجه استان کرکوک به راه انداخته است که با "گاز گرفتن" زنانی را که از پوشیدن لباس اجباری داعش در مناطق تحت اشغال این گروهک خودداری کنند، مجازات می نماید.

 روزنامه "الصباح" عراق روز پنجشنبه به نقل از یک منبع قضایی در استان کرکوک نوشت: «پلیس گردان زنان گاز گیرنده پلیس داعش، گشتی هایی را با هدف مجازات زنانی که به پوشش اجباری از سوی این گروهک تروریستی تحمیل می شوند، به راه انداخته است و در صورت دستگیری این زنان، نیروهای گردان مذکور اقدام به گاز گرفتن کل بدن آنها می نمایند. به طوری که زن دستگیر شده براثر شدت درد شروع به گریه می نماید.»

انتهای پیام/

هادی بازدید : 93 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)
یک فروشگاه مواد غذایی در « ایندیانا» به شما اجازه می دهد قارچ مد نظرتان را خودتان بچینید و تازه تازه به خانه ببرید.

مجله مهر- عطیه همتی: مشتریان یک فروشگاه زنجیره ای در «ایندیانا» این شانس را دارند که به جای خرید قارچ های گرد بسته بندی شده قارچ های تازه بچینند. با اینکه این کار ممکن است دست مشتریان را کمی کثیف کند اما آنها از خرید این قارچ های تازه بسیار خوشحال و راضی هستند.

pick-your-own-mushrooms2-550x413.jpg

عکس های منتشر شده از باغچه های کوچک قارچ این فروشگاه در فضای مجازی، با واکنش مثبت کاربران روبرو شد و بسیاری از سایت های اینترنتی این اخبار را بازنشر کردند. مخالفان این طرح معتقدند برخی قارچ ها بعد از چیدن در همان محل رها می شوند و این نوعی اسراف است. اما موافقان نیز اعتقاد دارند در آخر این قارچ ها استفاده می شوند یا به خاک باز می گردند و اسرافی اتفاق نمی افتد.

pick-your-own-mushrooms4-550x413.jpg

با این حال به نظر می رسداین ابتکار بعد از این در خیلی از فروشگاه های مواد غذایی اجرا شود تا مشتری ها به خرید بیشتر ترغیب شوند.

هادی بازدید : 226 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

رانندگی زنان آمریکایی با مستی به زندان های سخت منجر می شود. این زنان به هم زنجیر شده، ساعت ۶ صبح، از خواب بر می خیزند؛ چکمه های سنگین می پوشند؛ لباس راه-راه می پوشند؛ سوار اتوبوس می شوند؛ و به سمت جاهایی می روند که

بنا بر این گزارش، زندانیان زن در زندان استرلا در شهر فینیکس ایالت آریزونا در ماه اول زندان به کار سخت واداشته می شوند. آنان باید جنازه افراد مجهول الهویه را به خاک بسپارند؛ آشغال های اطراف اتوبان ها را جمع کنند. مدیر این زندان به رعایت نکردن حقوق بشر متهم شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هادی بازدید : 1014 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

یک زن 22 ساله آمریکایی  پس از باز کردن پنجره خودرو در طول سفر اکتشافی در آفریقای جنوبی به منظور عکس گرفتن از گربه سانان مورد علاقه اش مورد حمله یکی از آنان قرار گرفت و کشته شد.

 بنا بر این گزارش این زن جوان در حالی که شیر مقابل خود را سوژه عکس کرده بود،متوجه شیری که در کنار خودرو کمین گرفته بود نشد  و در یک فرصت مناسب شیر به وی حمله کرد.
 
شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید + تصاویر
 
شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید + تصاویر
 
شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید + تصاویر
 
این شیر در حالی که دست زن جوان را گرفته بود وی را با نیروی خود از پنجره خارج و بر روی زمین میکشید.
 
راهنما  و جنگلبان به قصد نجات زن جوان از ماشین خارج و با شلیک چند تیر هوایی موفق به پراکنده کردن شیرهایی شدند که قصد ترک از صحنه و گذشتن از وعده ناهاری خود را نداشتند .
 
پس از انتقال زن جوان به بیمارستان  و تلاش پزشکان برای احیای جان وی به دلیل جراحات زیاد به ویژه پارگی در ناحیه گردن،وی جان باخت.
 
مسوولین با نصیب علائم هشدار دهنده از بازدید کنندگان خواسته بودند تا نسبت به این رعایت آن بسیار جدی باشند. 
 
به گفته  راهنمای این سفر اکتشا فی  در طول مسیر از گردشگران خواسته شده بود تا تحت هیچ شرایط درب و پنجره ها را بسته نگه دارتد.بنا بر گزارش های منتشر شده این سومین حمله گربه سانان بزرگ در چهار ماه گذشته است.
 
 
شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید + تصاویر
 
شیر گرسنه گلوی دختر 22 ساله را درید + تصاویر
 
این پارک با بیش از 85 شیر، از جمله شیر سفید نادر، و انواع دیگر حیوانات، از جمله زرافه و شترمرغ است.
 
کارمند گائوتنگ گفت:"شیر با نزدیک شدن از سمت چپ از وسیله نقلیه، سمت مسافر راه می رفت، کاملا نزدیک به ماشین و در یک قدمی زن جوان قرار گرفت.
هادی بازدید : 471 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)
وزیر خارجه آمریکا که در حین دوچرخه‌سواری در فرانسه دچار آسیب شد، با هواپیمای نظامی به کشورش بازگشت.

به گزارش سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا،جان کری وزیر خارجه آمریکا،‌ برای انجام مراقبت‌های پزشکی، به آمریکا باز گشت. کری که در یک حادثه در حین دوچرخه‌سواری از ناحیه پا دچار شکستگی شد،‌ توسط هواپیمای نظامی آمریکا و از یک پایگاه در آلمان، به کشورش بازگشت.

هواپیمای نظامی که کری را به شهر بوستن آمریکا برد، به تجهیزات و خدمه پزشکی ارتش مجهز شده استو قادر به حمل 100 کماندو رو دارد.سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز اعلام کرد جراح سابق کری در این پرواز وزیر را همراهی می‌کند.

کری امروز در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر خارجه فرانسه،‌ گفت دوباره برای دوچرخه سواری به فرانسه بازمی‌گردد.

هادی بازدید : 448 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

و به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری " اسپوتینک" sputnik " به نقل از یک فعال حقوق زنان که از بیم مبتلا شدن به سرنوشت شوم قتل توسط عناصر داعش خواست نامش فاش نشود، جزئیاتی را از خشونت های وحشیانه داعش درحق زنان در موصل بزرگ ترین شهر شمال عراق منتشر کرد.

این فعال زن موصلی گفت که آمار زنان و دخترانی که فقط درطول ماه گذشته به دست داعش کشته شدند، 48 نفر است.

وی تصریح کرد که گروه داعش جنایت های خود را در منازل متروکه و اغلب در کلیساهای قدیمی مرتکب شده است.

وی افزود هر زن و دختری که وارد زندان های داعش می شوند، در معرض تجاوز و شکنجه قرار می گیرد و یا با گلوله کشته می شود. برخی از این زنان نیز گردن زده می شوند.

زنانی از تیپ " الخنساء "وابسته به داعش که اغلب انگلیسی ، تونسی و سوری و عده کمی از آنان عراقی هستند، در شکنجه زنان اسیر عراقی دست دارند.

اتهامات دروغین وارده به زنان موصلی که در راه رفتن به بازار یا مدرسه یا محل کارمورد تعقیب قرار می گیرند و به اسارت داعش در می آیند، شامل فعالیت ضد داعش یا انتقال سلاح به دست گروه های ضد داعش در شهر موصل است.

این فعال همچنین گفت که صدها زن و دختر از سوی عناصر داعش ربوده و کشته شدند، و اجساد آنان درحالی از زندان های داعش خارج می شود که چهره هایشان قابل شناسایی نیست.

زنانی که به اسارت داعش درمی آیند، به داخل منازل یا کلیسای قدیمی برده می شوند و داعش برای اینکه محل بازداشت آنان و سرنوشتشان مشخص نشود، هر از گاهی محل اسارت آنان را تغییر می دهد.

به گفته این فعال موصلی، داعش بعد از شکنجه زنان و تجاوز به آنان ، آن ها را در گودالی بزرگ می اندازد و در گورهای جمعی ناشناس در خارج از موصل دفن می کند.

وی افزود که عناصر گروه تروریستی داعش در شش ماه اول اشغال شهر موصل ، 5 پزشک زن را دراین شهر اعدام کردند.

این زنان حاضر نشدند زنان و دخترانی را که داعش آنها را برای درمان به یکی از بیمارستانهای موصل آورده بود، تحویل این گروه دهند.

وی به عنوان نمونه ای از جنایت های داعش، به شکنجه و تجاوز و اعدام " نجلاء العمری" فعال سیاسی حزب الناصری و نامزد انتخابات سابق در 28 ژوئیه سال گذشته اشاره کرد.

گروه داعش از اواسط سال گذشته ، استان نینوا را که مرکز آن موصل است ، به اشغال خود درآورده است.

هادی بازدید : 671 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

یک نوجوان ماریلندی متهم به جرم درجه یک، پدر خاطره نویس سرشناس خود را با ضربات چاقو به طور مهیبی به قتل رساند.

محققان پرونده گفته اند که آقای "دنیز لین" پدر پنجاه و هشت ساله در خانه اش در "الی کات سیتی" بوسیله ضربات چاقو توسط دختر خود کشته نشده بلکه، نامزدش "جیمز بالمر" را به این کار مخوف وادار کرده است.

قتل هولناک پدر شرط ازدواج دختر ۱۶ ساله/ گردن قربانی به یک مو بسته بود + تصاویر

"مرگان ارنلد" شانزده ساله که از سندروم الیگرم رنج میبرد با همکاری نامزد کندذهن خود نقشه قتل پدرش را از چندین ماه برنامه ریزی کرده است.

کارآگاهان پرونده گفتند: پدر قربانی بعد از اینکه بالمر را در ساعت چهار صبح در اتاق دخترش دیده است با او منازعه کرده است و بالمر با ضربات چاقو دنیز را در مقابل چشمان دخترش از پای در می‌آورد.

محققان در ادامه گفتند بالمر با ارنلد از چندین ماه قبل از طریق پیامک برنامه قتل دنیز را برنامه ریزی کرده بودند و ارنلد در پیام هایش به بالمر گفته است من درب را برای تو باز میگذارم و وقتی وارد خانه میشوی ساکت و بی سر و صدا باش تا پدرم را به دام بیاندازیم.

طبق اطلاعات پلیس، در شب قتل بالمر خود را با یک چاقوی قصابی مصلح کرده و حدود دو ساعت جلوی خانه لین قدم زده است و سپس از همان دری که ارنلد باز گذاشته بود وارد خانه شده است و نقشه قتل را پیاده می‌کند.

قتل هولناک پدر شرط ازدواج دختر ۱۶ ساله/ گردن قربانی به یک مو بسته بود + تصاویر

بالمر پس از اینکه نتوانست از دست ماموران فرار کند در مقر پلیس گفت: من نامزد ارنلد هستم و رما وادار که پدرش بکشم در غیر این صورت با من ازدواج نمی‌کرد.

دختر جنایتکار نیز در دادگاهی که روز گذشته برگزار شد در برابر قضات ایستاد و در دفاع از خود گفت: می‌خواستم پدرم بمیرد، اصلا تحمل دیدن او را نداشتم.

همچنین وکیل مدافع بالمر در دادگاه گفت: موکلم که از یک آشفتگی کامل رنج میبرد و توسط داروهای ضد افسردگی تحت درمان است.

از سوی دیگر "کیندی لین" مادر ارنلد گفت: من واقعا از مرگ "دنیز"(قربانی) ناراحت هستم این یک مرگ مخوف بوده، می‌دانم که همه از شنیدن آن متاثر می‌شوند.

قتل هولناک پدر شرط ازدواج دختر ۱۶ ساله/ گردن قربانی به یک مو بسته بود + تصاویر

وی ادامه داد: دخترم همیشه در خشونت به سر می‌برد، فیلم‌های ترسناک هالییودی می‌دید و یا در بازی‌آنلاین دائم به جنگ می‌رفت و ساعت‌ها وقت روزانه خود را صرف چنین موضوعاتی می‌کرد، باورم نمی‌شود که شرط ازدواج دخترم مرگ دردناک پدرش بوده است.

گفتنی است ، بر اساس حکم دادگاه بالمر که در زمان وقوع قتل فقط نوزده سال داشت به جرم قتل گناهکار شناخته شد و باید تا سن سی سالگس در زندانی شود.

سخنگوی پزشکی قانونی هم تعداد ضربات به گردن، صورت و شکم قربانی میانسال را بیش از ۱۷ ضربه چاقو اعلام و کرد و گفت: این قتل را تنها یک آدمکش حرفه‌ای می‌تواند با چنین خشونت و بی‌رحمی انجام دهد، به طوری گردن قربانی به یک مو متصل بود.

بر اساس گزارش‌های خبرگزاری‌های مریلند، رواج خشونت به شکل‌های مختلف در بین جوانان از طریق بازی‌های رایانه‌ای، فیلم‌‌های مستهجن و هالییودی و همینطور پخش جنایت‌های آنلاین باعث شده تا برخی نوجوانان زیر ۲۰ سال هم به یک قاتل بی‌رحم تبدیل شوند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 430
  • بازدید ماه : 916
  • بازدید سال : 4,452
  • بازدید کلی : 215,739