loading...
استخدام شرکت های هواپیمایی
هادی بازدید : 229 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

* آقا دیدین وقتی تو رختخواب خوابیدین. یدفه یه کش حسابی میاین چه کیفی میکنین ؟ بعد یدفه لامصب یه جا از پاتون رگش میگیره قیافمون میشه مثل کسی که دوتا تیر تو پاش خورده و داره جون میکنه ... واااااااااااای

* برنامه ریزى هاى من روى کاغذ ، شبیه برنامه ى روزانه ى مرحوم دکتر حسابیه ولى در عمل مثل کریم آقمنگل زندگى میکنم.

* دوستان با یه شعار جدید اومدم:
توپ، تانک، دسته بیل... دختر فقط با سیبیل!!

* واااای الان دختر عمم زنگ زد بهم می پرسه برای فعال کردن facebook باید برم امور مشترکین ؟

* دختره استاتوس زده : "یه دوس پسر نداریم موهاش فر باشه، صداش کنیم ببعیه من"
پسره زیرش کامنت نوشته : بعععععع بععععع
خعلی حالم بده...دو دقیقه سکوت لدفن

*هر وقت میام فیسبوک، حس میکنم رفتم روضه، بس که همه ناله میکنن و ضجه میزنن ..قشنگ باورم شده یکی منو ول کرده رفته.

* امروز صبح رادیو میگفت :دوستان همراه ، اینجا ایرانه و همه اینجا شادند... !!!
نتیجه گرفتم : الان من خارجم...

* به این موضوع تا حالا فک کرده بودین که لامصب موقع درس خوندن، زل زدن تو دیوار هم جذابیت خاص خودش رو!

* وقتی پست میزارم ، لایک نمیزنین و کامنت نمیزارین، انگار میری کوچه اما بچه ها بازیت نمیدن. گفتم در جریان باشین که راضی نیستم ازتون!

* شمام وقتی بچه بودین مامانتون میبردتون حموم چرکتونو میگرفت، میگفتین این پاک کنا چیه ازم میاد یا فقط من اینطوری بودم؟

* وقتی من این همه پست میزارم...
و شماها حتی یه کامنت هم نمیزارین...
دیگه حالی به آدم می مونه؟!......نه والا
احوالی به آدم می مونه؟!.......نه بلا!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 6,563
  • بازدید کلی : 217,850